W konkursie mogą uczestniczyć klienci supermarketów Groszek, którzy kupią co najmniej jeden produkt marki Coca Cola oraz dowolny artykułu marki Unilever z aktualnej gazetki promocyjnej, a następnie za pomocą SMS wyślą zgłoszenie udziału w loterii. „Z Groszkiem w świat!" to już kolejny konkurs organizowany przez sieć w tym roku.
"Uruchamiamy akcje marketingowe, które zachęcają klientów do dokonywania zakupów właśnie w sieci Groszek i w efekcie pomagają naszym franczyzobiorcom w walce z konkurencją. W ramach organizowanych konkursów w pierwszym kwartale tego roku codziennie, przez niemal sześć tygodni, rozdawaliśmy klientom atrakcyjne nagrody m.in. sprzęt AGD, ekspresy do kawy, kamery oraz konsole PlayStation" - mówi Paweł Wardziński, dyrektor zakupu sieci Groszek.
W ramach trwającej loterii "Z Groszkiem w świat!" sieć rozda aparaty fotograficzne oraz bony na podróż do wybranego kraju. Nagrodą główną w ogólnopolskiej loterii Groszka jest samochód Fiat Bravo. Łączna wartość nagród wynosi ponad 100 tysięcy złotych. Do wzięcia udziału w loterii zachęcają spoty reklamowe emitowane w Radiu ZET. Promocja "Z Groszkiem w świat!" potrwa do 26 maja.
(Maja Święcka)
tagi: Groszek ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...