W konkursie mogą uczestniczyć klienci supermarketów Groszek, którzy kupią co najmniej jeden produkt marki Coca Cola oraz dowolny artykułu marki Unilever z aktualnej gazetki promocyjnej, a następnie za pomocą SMS wyślą zgłoszenie udziału w loterii. „Z Groszkiem w świat!" to już kolejny konkurs organizowany przez sieć w tym roku.
"Uruchamiamy akcje marketingowe, które zachęcają klientów do dokonywania zakupów właśnie w sieci Groszek i w efekcie pomagają naszym franczyzobiorcom w walce z konkurencją. W ramach organizowanych konkursów w pierwszym kwartale tego roku codziennie, przez niemal sześć tygodni, rozdawaliśmy klientom atrakcyjne nagrody m.in. sprzęt AGD, ekspresy do kawy, kamery oraz konsole PlayStation" - mówi Paweł Wardziński, dyrektor zakupu sieci Groszek.
W ramach trwającej loterii "Z Groszkiem w świat!" sieć rozda aparaty fotograficzne oraz bony na podróż do wybranego kraju. Nagrodą główną w ogólnopolskiej loterii Groszka jest samochód Fiat Bravo. Łączna wartość nagród wynosi ponad 100 tysięcy złotych. Do wzięcia udziału w loterii zachęcają spoty reklamowe emitowane w Radiu ZET. Promocja "Z Groszkiem w świat!" potrwa do 26 maja.
(Maja Święcka)
tagi: Groszek ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...