„2010 rok zaowocował wspólpracą z Serbią, a następnie Węgrami, gdzie w sieciach METRO Cash & Carry (w Polsce znane jako MAKRO) znajduje się pełna oferta produktowa naszej firmy" - mówi Katarzyna Gruszewska, specjalista ds.exportu firmy Abramczyk (na zdjęciu). - „W 2011 roku podpisaliśmy umowy ze słowackim Tesco, czeską siecią handlową Norma, oraz litewską siecią Norfa."
„Współpracujemy od kilku lat z siecią METRO Cash & Carry w Czechach i Słowacji. W kolejnym etapie planujemy także rozpocząć współpracę z sieciami handlowymi pozostałych państw UE" - dodaje Katarzyna Gruszewska. - „Aktualnie wdrażamy systemy zgodne z wymaganiami międzynarodowych certyfikatów IFS oraz BRC, które nie tylko umożliwią współpracę z niedostępnymi do tej pory dla nas sieciami handlowymi, ale także zwiększą naszą wiarygodność wśród pozostałych kontrahentów."
Popularność produktów marki Abramczyk na międzynarodowych rynkach widoczna była na jednych z największych targach branżowych "European Seafood Exposition" w Brukseli, podczas których firmowe stoisko odwiedziły setki zwiedzających z różnych stron świata.
(Maja Święcka)
tagi: Abramczyk ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...