The Date miał swoją oficjalną premierę na YouTube, na kanale Heinekena, oraz w serwisie Facebook 26 maja 2011 roku. To kolejna produkcja po wyróżnionym nagrodą Clio The Entrance, który wyemitowano po raz pierwszy w grudniu 2010 roku. W ciągu pierwszych trzech tygodni od premiery The Entrance został obejrzany na YouTubie przez cztery miliony osób. Do końca roku zostanie rozpowszechniony w pięćdziesięciu krajach na całym świecie
„The Entrance był bardzo ekscytującym początkiem naszej nowej ogólnoświatowej kampanii, dzięki której sprawimy, że młodzi ludzie pokochają Heinekena" - mówi Cyril Charzat, Globar Senior Director marki Heineken. - „Po zaprezentowaniu sposobu na niezapomniane wejście na imprezę z ogromnym entuzjazmem podjęliśmy przedsięwzięcie, które zainspiruje mężczyzn do poprawienia ich notowań w innych sytuacjach".
The Date został stworzony przez ten sam zespół, który odpowiada za powstanie The Entrance - jedną z czołowych agencji reklamowych, Wieden+Kennedy z Amsterdamu oraz utalentowanego reżysera Fredrika Bonda. Eric Quennoy, dyrektor kreatywny agencji Wieden+Kennedy dodaje: „Poszukiwanie nowych dróg zyskania względów konsumenta Heinekena jest niezwykle pasjonującym zadaniem. Myślę, że w The Date udało się nam pokazać wspaniały sposób na powiększenie wachlarza umiejętności, którymi dysponuje nasz odbiorca. Mamy nadzieję, że zapoczątkujemy prawdziwą konwersację między marką a jej konsumentami".
Film został nakręcony w Londynie, a jego energetyczny klimat dopełnia muzyka - wpadająca w ucho bollywoodzka piosenkę z lat sześćdziesiątych zatytułowana Jaan Pehechaan Ho.
W The Date jesteśmy świadkami narodzin nowej legendy Heinekena. „W tym filmie chcemy pokazać, że nie tworzymy jakiegoś jednego bohatera, ale że w każdym konsumencie Heinekena tkwi i cały czas powstaje taka legendarna postać" - mówi Sandrine Huijgen, Manager Global Communication marki Heineken. I dodaje: „Zarówno dla marki, jak i dla zespołu rozpoczęła się wspaniała, kreatywna przygoda. Właśnie jesteśmy na etapie znajdowania naszych środków wyrazu i jesteśmy silnie zmotywowani, by trzymać się tej ścieżki!".
W ramach ogólnoświatowej kampanii marki Heineken pojawią się materiały uzupełniające The Date. Będą to: wyjątkowy i żartobliwy film Legendary Making of oraz teledysk do piosenki Jaan Pehechaan Ho. W nadchodzących miesiącach zainicjowane zostaną również liczne ekscytujące i angażujące konsumentów elementy kampanii. Filmy można obejrzeć na YouTubie, na kanale Heinekena®, http://www.youtube.com/watch?v=57zo8O5pDXc oraz stronie Heinekena® w serwisie Facebook, Facebook.com/Heineken.
Kilka informacji na temat The Date:
Głównego bohatera The Date gra Guillaume Dolmans, a jego wybrankę - Samantha Rex.Film nakręcono w Londynie, w hotelu Le Meridien na Piccadilly oraz w Rivoli Ballroom, na londyńskim przedmieściu Lewisham.Piosenkę towarzyszącą filmowi, zatytułowaną Jaan Pehechaan Ho, napisał i wykonał Mohammed Rafi, indyjski piosenkarz (1924-1980).
Kilka informacji na temat The Entrance:
Kampania The Entrance (film reklamowy, teledysk oraz filmiki poświęcone postaciom występującym w reklamie) miała swoją premierę na stronie Heinekena w serwisie Facebook pod koniec 2010 roku. Obejrzało ją wówczas ponad 900 000 wielbicieli Heinekena.Do dzisiaj film otrzymał prawie pięć milionów ocen od widzów pochodzących ze 130 krajów.The Entrance został pokazany w telewizji europejskiej w lutym 2011 roku, a w Ameryce Północnej miał swoją telewizyjną premierę w kwietniu tego roku.
Kilka słów o Heinekenie:
Nazwa piwa pochodzi od nazwiska twórcy oryginalnej receptury - Gerarda Adriaana Heinekena, który opracował ją w 1869 roku. Marka Dostępna niemal w każdym sklepie na całym świecie, jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych i ekskluzywnych marek piwa. W Polsce piwo Heineken produkowane jest przez Grupę Żywiec. Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 proc. Sprzedawane jest w charakterystycznej zielonej butelce. Więcej informacji na temat Heinekena można znaleźć na stronie www.heineken.pl.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...