Najmłodsi i ich rodzice będą mogli spróbować Nowości Muller: owocowego, Wiśniowo - Bananowego Müllermilk i trzech bajkowych Müller Mix.
Nowość Müllermilk, to owocowo - mleczne orzeźwienie, idealne na gorące dni. To połączenie wiśni z bananem w butelce przepysznego mleka, które jest siódmym smakiem w portfolio Müllermilk. To ukłon w stronę konsumentów, którzy poszukują nowości, ale i oferta dla wielbicieli owocowo - mlecznych przyjemności.
Müllermilk charakteryzuje się atrakcyjną butelką, która wyróżnia się wyjątkową szatą graficzną i dużą gramaturą (400 ml). Również poręczny jej kształt jest doceniany przez konsumentów.
W portfolio Müllermilk można również znaleźć takie smaki jak: Pistacjowo - Kokosowy, Czekoladowy, Bananowy, Waniliowy, Truskawkowy i Malinowy.
Kolejna nowość, to Müller Mix dla dzieci. Są to jogurty w 3 różnych smakach uwielbianych przez najmłodszych (waniliowym, truskawkowym, malinowym), z oddzielnym kącikiem chrupek w czekoladzie, w charakterystycznej bajkowej szacie graficznej z Piratem, Księżniczką lub Ufo. Produkt zawiera wapń oraz białko niezbędne do prawidłowego rozwoju kości.
Wprowadzenie nowych smaków jest wspierane działaniami marketingowymi. Akcja podczas wyjątkowego weekendu z okazji Dnia Dziecka w warszawskim ZOO jest jednym z działań promocyjnych wspierających wprowadzenie produktów na rynek.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...