Najmłodsi i ich rodzice będą mogli spróbować Nowości Muller: owocowego, Wiśniowo - Bananowego Müllermilk i trzech bajkowych Müller Mix.
Nowość Müllermilk, to owocowo - mleczne orzeźwienie, idealne na gorące dni. To połączenie wiśni z bananem w butelce przepysznego mleka, które jest siódmym smakiem w portfolio Müllermilk. To ukłon w stronę konsumentów, którzy poszukują nowości, ale i oferta dla wielbicieli owocowo - mlecznych przyjemności.
Müllermilk charakteryzuje się atrakcyjną butelką, która wyróżnia się wyjątkową szatą graficzną i dużą gramaturą (400 ml). Również poręczny jej kształt jest doceniany przez konsumentów.
W portfolio Müllermilk można również znaleźć takie smaki jak: Pistacjowo - Kokosowy, Czekoladowy, Bananowy, Waniliowy, Truskawkowy i Malinowy.
Kolejna nowość, to Müller Mix dla dzieci. Są to jogurty w 3 różnych smakach uwielbianych przez najmłodszych (waniliowym, truskawkowym, malinowym), z oddzielnym kącikiem chrupek w czekoladzie, w charakterystycznej bajkowej szacie graficznej z Piratem, Księżniczką lub Ufo. Produkt zawiera wapń oraz białko niezbędne do prawidłowego rozwoju kości.
Wprowadzenie nowych smaków jest wspierane działaniami marketingowymi. Akcja podczas wyjątkowego weekendu z okazji Dnia Dziecka w warszawskim ZOO jest jednym z działań promocyjnych wspierających wprowadzenie produktów na rynek.
(Maja Święcka)
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...