Konkurs, organizowany przez Seminars Conferences Consulting, ma na celu promocję najefektywniejszych działań w zakresie rozwoju i zarządzania, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta, współpracy biznesowej, a także wspieranie innowacji w funkcjonowaniu firmy/sieci handlowej.
"To wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że od kwietnia 2010 roku prowadzimy w naszej sieci specjalny program „Złoty Klient". Ma on na celu właśnie stałe doskonalenie poziomu obsługi klientów w salonikach prasowych. Nagroda Retail Awards to już kolejne potwierdzenie, że te działania przynoszą efekt. Wcześniej bardzo wysoko pracę naszych sprzedawców ocenili audytorzy firmy Inquiry, którzy w lutym tego roku prowadzili badania tajemniczego klienta. Stwierdzili, że mamy najlepiej przeszkolony personel" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera S.A., odpowiadający w spółce za rozwój sieci własnej.
Gala laureatów Retail Awards 2010 odbyła się w czerwcu br. w Warszawie. Partnerem konkursu była Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, którą tworzy zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w takich obszarach jak franczyza, franchising oraz budowa i zarządzanie systemami sieciowymi.
(Maja Święcka)
tagi: Kolporter ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...