W drugiej połowie czerwca wszyscy którzy przechodzili przez lubelski deptak mieli okazję spróbować słodkich wyrobów od Pszczółki. Po degustacji mogli także kupić słodycze. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przechodniów. Kram był oblegany zarówno przez dzieci, jak i dorosłych smakoszy.
Prezes firmy Piotr Wysocki uważa, że degustacje są dobrym sposobem na promocję - „Przede wszystkim chcieliśmy trochę osłodzić lublinianom ostatnie dni przed wakacjami. Zależało nam na tym, aby przedstawić konsumentom naszą nową ofertą i poznać ich opinię na temat produkowanych przez nas słodyczy".
Na stoisku można było skosztować uznanych już przez konsumentów słodyczy takich jak „Kukułki", „Raczki" czy „Miętowe Lubelskie z Czekoladą". Zachęcano także do wypróbowania tegorocznych nowości od „Pszczółki". Cukierki „1 Milion choco" to karmelki w mlecznej czekoladzie z owocowym nadzieniem. „Koktajlowy Mix" i „Vegas" - wielosmakowe słodkości z dodatkiem alkoholu. Dla dzieci nowe chrupki w białej i deserowej czekoladzie „Fiku Miku". I wiele innych.
(M.D)
tagi: PSZCZOLKA ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...