Lody McFlurry® to jedna z najpopularniejszych deserowych propozycji restauracji McDonald's, będąca połączeniem lodów śmietankowych, polewy o smaku truskawkowym, czekoladowym lub karmelowym oraz pysznej posypki w 4 wariantach. Konsumenci mają do wyboru smaki kilku popularnych na rynku batonów, a od 24 maja br. dołącza do nich również OREO.
„Współpraca z McDonald's to gwarancja nie tylko szerokiej dystrybucji naszego produktu, ale również szansa na budowanie rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Wierzymy, że współpraca okaże się prawdziwym sukcesem, a OREO podbije serca wszystkich wielbicieli lodów, ponieważ gdy upały na oknem, McFlurry® z posypką OREO to najlepszy sposób na smaczne orzeźwienie!" - mówi Marek Rosłan z Działu Sprzedaży Kraft Foods Polska.
OREO do lodów McFlurry® produkowane jest w Hiszpanii. Są to specjalnie pokruszone ciasteczka - zarówno herbatnik, jak i nadzienie, mające średnicę od 4 do 10 mm. To właśnie te małe kawałeczki sprawiają, że lody smakują wyśmienicie, a konsumenci chętnie po nie wracają.
Marka OREO, która w przyszłym roku obchodzi setne urodziny i jest dostępna w blisko 100 krajach świata, cały czas się rozwija. Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz metod kontaktów z konsumentami sprawiło, że OREO pojawiło się również w restauracjach McDonald's.
Odświeżeniu oferty McFlurry® towarzyszyła szeroka zakrojona kampania komunikacyjna, prowadzona wśród klientów McDonald's. O pojawieniu się OREO w ofercie McFlurry® informują komunikaty w restauracjach umieszczone na tablicach menu, standach przykasowych.
Do 27 czerwca br. produkt ten brał udział w loterii promocyjnej „Monopoly w McDonald's 2011".
(Maja Święcka)
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...