Pierwsze „Pewniaki" Tesco pojawiły się w sklepach w marcu. To podstawowe produkty spożywcze oraz pomysły na gotowe dania. Przykładowo, mrożony filet z tilapii plus mrożone frytki na posiłek dla dwóch osób kupimy za równe 10 zł. Jeśli nie mamy ochoty gotować, zjemy przy okazji wizyty w hipermarkecie - ćwiartkę kurczaka, frytki i małą colę w zestawie kupimy za 5 zł. W ofercie znajdziemy także m.in. 100 torebek herbaty Tetley za 7 zł, makaron, śmietanę czy chleb po 1 zł oraz 2 l napoju Hortex za 4 zł.
Od 1 lipca do oferty dołączyło kolejne dziesięć produktów, następne pięć pojawi się w 7 lipca. Zaoszczędzimy, kupując m.in. sześciopak wody mineralnej Grodzisko za 6 zł, 400 ml jogurt z Sanoka za 2 zł czy 10 sztuk kajzerek również za 2 zł. Co ważne, „Pewniaki" to nie promocja, ale stała, bezterminowa oferta produktów w niskich cenach. Tesco zapowiada, że lista produktów w niezmiennych cenach będzie się wydłużać.
Według danych GUS-u, ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w maju aż o 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym. „Niezależnie od sytuacji na rynku, zawsze będziemy bronić niskich cen" - deklaruje Michał Sikora z biura prasowego Tesco. „Stąd pomysł na poszerzenie oferty produktów, których cena jest obniżana na stałe".
Polacy nauczyli się oszczędzać - 79% badanych* przez Tesco mówi, że niskie ceny są podstawowym kryterium wyboru sklepu na swoje zakupy. Tylko co dziesiąty Polak twierdzi, że w przypadku zakupu żywności nie zwraca uwagi na cenę.
*Badania firmy 4P Research Mix dla Tesco, 2010.
(Maja Święcka)
tagi: Tesco ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...