Już od roku Tradis jest kluczowym dostawcą do 1400 sklepów stacji Orlen oraz Bliska. Umowa z PKN ORLEN to przykład wykorzystania skali Tradisu do współpracy z dużymi podmiotami, prowadzącymi działalność detaliczną na terenie całego kraju. Ogromne znaczenie ma tu nowoczesny system elektronicznych zamówień, który Tradis wykorzystuje już od kilku lat oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta. Wieloletnie doświadczenie oraz najwyższa jakość świadczonych usług owocuje kolejnymi kontraktami z sieciami detalicznymi, takimi jak np. MarcPol.
„Spółka Tradis nieustannie rozwija zaplecze informatyczne, aby zaoferować swoim klientom najlepszy system dystrybucji w kraju. Jesteśmy pionierami w dziedzinie zastosowania obiegu faktur elektronicznych. Nasze nowatorskie rozwiązania - w połączeniu z efektem skali - dają obustronne korzyści zarówno operacyjne, jak i finansowe. Zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni przez duże sieci, to dowód naszych wysokich kompetencji, co daje podstawy do optymistycznych prognoz na przyszłość. Przewidujemy dalszy rozwój świadczonych przez nas usług i nawiązywanie współpracy z kolejnymi, dużymi sieciami w Polsce" - mówi Jarosław Wawerski, prezes zarządu Tradis.
Tradis chce stać się kluczowym dostawcą dla stacji benzynowych. W tym celu spółka powołała wyspecjalizowany dział petro, który czuwa nad ofertą oraz jakością oferowanych usług. Tradis gwarantuje najwyższy poziom usług, 98% realizację zamówień, terminowość dostaw i nowoczesny system informatyczny. Szereg nowatorskich rozwiązań - w tym najnowsze, takie jak karta identyfikacyjna połączona z rozbudowanym programem lojalnościowym - pozwala obniżyć koszty operacyjne zarówno po stronie dystrybutora, jak i odbiorcy.
„Z Tradisem współpracuję już od 14 lat. Sama ta liczba świadczy o moim dużym zaufaniu do tego dystrybutora. Przede wszystkim cenię sobie szeroki asortyment, jaki oferuje Tradis. Dla każdej placówki ważna jest także kompletność i terminowość dostaw czy szybkość rozwiązywania ewentualnych reklamacji. Ten egzamin Tradis zdaje na szóstkę. Nie bez znaczenia jest także różnorodność sposobów zamówienia towarów. Dla mnie to realna oszczędność czasu" - dodaje Jan Jurkiewicz Plus s.j., właściciel stacji Orlen w Porosłach k. Białegostoku.
Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny Cash&Carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Wśród współpracujących ze spółką sieci znajdują się: supermarkety, sieci franczyzowe, stowarzyszenia kupieckie oraz PSS Społem. Szeroki asortyment towarów, atrakcyjne warunki handlowe, nowoczesne systemy IT, niezawodna i tania logistyka czynią z Grupy Dystrybucyjnej Tradis wiodącego partnera handlowego dla wszystkich polskich sklepów.
Tradis jest także strategicznym partnerem Spółdzielni Społem i współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce. W jego strukturach znajduje się PSD - Partnerski Serwis Detaliczny dedykowany tym odbiorcom. W ramach PSD wiosną tego roku rozpoczęła działalność nowa sieć handlowa GAMA. Docelowo sieć będzie miała zasięg ogólnopolski i podstawą jej rozwoju będą istniejące już sklepy spółdzielni Społem.
Regularnie prowadzony monitoring satysfakcji klientów wskazuje, że ponad 80% odbiorców pozytywnie ocenia współpracę z Tradisem. Najwyższe oceny uzyskały: poziom obsługi w hurtowniach, efektywność rozwiązywania problemów oraz dostępny asortyment.
Badania potwierdzają, że placówki Tradisu cieszą się dużą lojalnością klientów. Jakość dostaw pozytywnie ocenia aż 90% ankietowanych, natomiast terminowość 81% respondentów. Dowodem na potwierdzenie najwyższej jakości usług, jakie oferuje Tradis, jest przyznanie przez klientów nagrody „Złoty Paragon" w kategorii „Lider dystrybucji FMCG".
Grupa Dystrybucyjna Tradis jest organizatorem sieci franczyzowych sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb polskich konsumentów. Spółki franczyzowe Tradisu tworzą cenione przez klientów sieci Lewiatan, Groszek, Koliber, Euro Sklep i Milea.
(M.D)
tagi: tradis ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...