„Global Cosmed S.A. już od kilku lat zaopatruje niemiecki rynek w wiele produktów kosmetycznych i chemii domowej pod tzw. markami prywatnymi (private labels) sieci handlowych. Obecnie realizujemy plan ekspansji produktów brandowych za zachodnią granicą" - mówi Ewa Wójcikowska, Prezes Zarządu Global Cosmed S.A., producenta takich marek jak Bobini, Apart czy Sofin Global.
Od czerwca siedem produktów Bobini jest dostępnych w regularnej sprzedaży w około 600 sklepach sieci Kaufland. - „W kolejnej, jednej z największych sieci drogeryjnych w Niemczech trwa obecnie sprzedaż testowa naszych kosmetyków. Pierwsze wyniki pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość" - dodaje Ewa Wójcikowska. Podkreśla równocześnie, że trwają rozmowy z kolejnymi sieciami marketów i drogerii.
Pod marką Bobini sprzedawane są kosmetyki kąpielowe, pielęgnacyjne (m.in. kremy i oliwki), a także pasty do zębów oraz chusteczki nawilżane. Cieszą się one dużą popularnością nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. Rumunii, Kazachstanie, Łotwie, Rosji, Słowacji i Węgrzech.
Global Cosmed S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która od kilku lat zwiększa przychody i zyski w dwucyfrowym tempie. W celu dalszego przyspieszenia rozwoju planuje na ten rok pierwszą publiczną emisję akcji oraz debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Z pozyskanych pieniędzy zamierza sfinansować m.in. inwestycje w nowe linie produkcyjne i magazyny. Obecnie trwają finalne prace nad prospektem emisyjnym. Oferującym będzie Dom Maklerski IDMSA.
(M.D)
tagi: GLOBAL COSMED ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...