W sobotni wieczór do Amfiteatru pod Grojcem w Żywcu ściągnęły prawdziwe tłumy wielbicieli dobrej muzyki w męskim wydaniu. Wśród intensywnej zieleni drzew, pod bezchmurnym, nocnym niebem bawiło się ponad 10 tysięcy osób. Żywczanie jako pierwsi mieli okazję zobaczyć wyjątkową tegoroczną scenografię autorstwa Jarka Koziary. Do jej zbudowanie zużyto 280 metrów kwadratowych materiału, a wzniesienie konstrukcji zajęło ekipie technicznej 23 godziny. Efekt był jednak z całą pewnością wart wysiłku! Scena skąpana w blasku reflektorów, podświetlone na różne kolory słupy i kilkunastometrowe klawisze fortepianu pulsujące w rytm muzyki stworzyły fantastyczną oprawę dla dźwięków Męskiego Grania.
Koncert rozpoczął set Nu Kidz On The Glock, czyli DJ Eproma i Emade. Po nich na scenie muzyczne rządy przejął L.U.C „Czuć, że to wyjątkowa publiczność, która ceni polskich artystów!" - podsumowuje swój występ artysta. Fisz i Emade z Tworzywem zagrali z gościnnym udziałem Adama Pierończyka i DJ-a Eproma. Lech Janerka zaskoczył widzów niesamowitą energią, która udzieliła się całej widowni. „Jestem zafascynowany swoim pierwszym występem" - przyznaje po zejściu ze sceny muzyk. „Witam Żywiec!" - tymi słowami rozpoczął swój występ lider grupy Grupa Raz Dwa Trzy, Adam Nowak. Mocnym, rockowym uderzeniem przywitał publiczność Wojciech Waglewski z zespołem Voo Voo. Podczas dynamicznego finału ogromną niespodzianką był dla wszystkich występ Abradaba. To pierwsza z pośród wielu muzycznych atrakcji, które dla publiczności szykuje organizator projektu - marka Żywiec. W czasie całego koncertu, w strefie sztuki widzowie mieli możliwość uczestniczenia w akcjach artystycznych realizowanych pod kierunkiem Mariusza Wilczyńskiego. Ogromne zainteresowanie publiczności wzbudził team Andrzeja Jobczyka i Sebastiana Korczaka. Ich interaktywna instalacja „Iluzjonista" przyciągnęła publiczności od najmłodszych do najstarszych uczestników imprezy.
Podczas koncertów Męskiego Grania prowadzony jest program „18+". W ramach tej akcji przeprowadzane są szkolenie sprzedawców z zakresu odpowiedzialnej konsumpcji. Sprzedawcy proszą młodych ludzi kupujących piwo o okazanie dokumentu potwierdzającego pełnoletniość. Osoby powyżej osiemnastego roku życia otrzymują specjalne opaski, dzięki którym nie muszą być legitymowane za każdym razem.
(informacja handlowa)
(M.D)
tagi: grupa zywiec ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...