Do sieci mogą przystąpić ci właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować dużą niezależność. Za działanie w ramach sieci nie są pobierane żadne opłaty. Właściciele sklepów mają do swojej dyspozycji nie tylko profesjonalne usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w MAKRO lecz także atrakcyjne warunki zakupu produktów sygnowanych markami Fine Food, Aro i Fine Dreaming.
W ofercie adresowanej do Klientów Traders nie zabrakło także wsparcia marketingowego - mogą oni skorzystać m.in. z bezpłatnej gazetki promocyjnej ODIDO, samodzielnie projektowanej ulotki czy wsparcia przy otwarciu sklepu. Sklepy ODIDO są obecnie zlokalizowane na terenie całego kraju. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko" asortyment ODIDO został tak dobrany, aby klienci mogli znaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami. W ofercie znajdują się także produkty marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, dystrybuowanych w MAKRO na wyłączność.
(M.D)
tagi: odido ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...