Badanie przeprowadzone na zlecenie Lidl w dniach 05-07.07. przez Instytut MillwardBrown SMG KRC wykazało również, że konsumenci chwalą sobie „bogatą ofertę smacznych i zdrowych produktów" (79% ankietowanych) oraz „ciekawą ofertę artykułów codziennego użytku o najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie" (82%).
"Opinia przedstawicieli lokalnych społeczności konsumenckich jest dla nas niezwykle ważna" - mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl Polska. - "Tak wysokie wyniki upewniają nas, że nowy sklep Lidl na mapie kraju jest pozytywnie przyjmowany przez mieszkańców."
Jak w przypadku pozostałych placówek sieci Lidl, tak i w nowym sklepie klienci mogą spodziewać się ciekawych, cotygodniowych promocji, m.in. produktów kuchni azjatyckiej i francuskiej, mody wakacyjnej czy też kosmetyków i chemii gospodarczej, reprezentujących oryginalne marki Lidl, których obecnie jest ponad 200.
Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.00-18.00. Powierzchnia sali sprzedaży to około 1 000 metrów kwadratowych.
(Maja Święcka)
tagi: Lidl ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...