Produkty Sidolux to preparaty z tradycjami, które na polskim rynku z powodzeniem funkcjonują już prawie 20 lat. W tym czasie środki czystości Lakmy Strefa zyskały wiernych konsumentów, którzy docenili wysoką jakość i skuteczność działania, połączoną z korzystną ceną.
"Od wielu lat z powodzeniem działamy również na rynkach zagranicznych, głównie w Czechach, Słowacji czy na Węgrzech. Lakma Strefa wciąż się rozwija. Ciągle staramy się dostosowywać do rynku, dlatego postanowiliśmy wprowadzić zmiany w wizerunku naszych flagowych preparatów Sidolux" - mówi Agnieszka Barańska, Brand Manager z firmy Lakma.
Nowe opakowania, tradycyjnie wysoka jakość
Grupa środków do mycia, pielęgnacji i nabłyszczania występująca pod marką Sidolux zyskała zaufanie klientów, dlatego też firma Lakma stawia na utrzymanie wysokiej jakości preparatów. Zmiany dotyczą więc głównie wyglądu opakowań i pojemności butelek, choć producent zastosował także nowe rozwiązania technologiczne w składzie takie jak dodanie naturalnych wosków. Na początek nową szatę graficzną zyskują środki Sidolux do mycia specjalistycznego oraz do ochrony i nabłyszczania.
"Nowe opakowania całej linii preparatów Sidolux są zdecydowanie bardziej nowoczesne i mają przyjazny dla oka projekt etykiety. Bardzo ważne jednak dla nas było, by wszelkie informacje na opakowaniach były czytelne i przejrzyste dla klientów, jednocześnie by szata graficzna nawiązywała do rozpoznawalnego przez konsumentów wyglądu środków Sidolux" - mówi Barańska.
Dodatkowo zmiana dotyczy również nazwy i gramatury - produkty do mycia specjalistycznego oraz do ochrony i nabłyszczania będą występować pod marką Sidolux Expert i będą sprzedawane w butelkach o pojemności 500 ml i 750 ml. "W projekcie graficznym nowych środków z grupy Sidolux Expert wyeksponowaliśmy także przeznaczenie preparatów do różnych typów podłóg, aby z łatwością odnaleźć je na sklepowej półce" - podkreśla Agnieszka Barańska.
W ciągu najbliższych tygodni metamorfozę przejdą także pozostałe środki z linii Sidolux.
(maj)
tagi: Lakma Strefa ,
W maju br. liczba wniosków dotyczących zamknięcia...
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...