„FOOD from POLAND" jest właściwym miejscem dla promocji polskich przedsiębiorstw, zainteresowanych współpracą z odbiorcami z całego świata. Polska bowiem może poszczycić się wieloma firmami, które Redakcja ze śmiałością opisuje jako dumę narodową.
„FOOD from POLAND” dostępny jest na wielu innych prestiżowych targach spożywczych, które odbywają się poza granicami Polski. Są to między innymi imprezy ISM oraz ANUGA w Kolonii, IFE w Londynie, PLMA w Amsterdamie czy PRODEXPO w Moskwie.
tagi: „FOOD from POLAND” ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...