Nowa strona www.makro.pl została stworzona z myślą o coraz bardziej wymagających klientach, dla których liczy się profesjonalizm, kompletna i łatwo dostępna oferta dopasowana do ich potrzeb. Rozbudowane zostały elementy poświęcone produktom i usługom MAKRO. Poszerzona i uporządkowana została część strony poświęcona markom dystrybuowanym w hurtowni na wyłączność: Rioba, Fine Food, Horeca Select, Sigma, H-Line czy aro.
W odświeżonej wersji serwisu wprowadzone zostały nowe sekcje tematyczne: „Świat produktów” – strona poświęcona poszczególnym kategoriom produktowym dostępnym w ofercie MAKRO oraz „Lifestyle” z najciekawszymi informacjami o konkursach, kampaniach promocyjnych czy akcjach społecznych prowadzonych przez firmę.
tagi: MAKRO ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...