Koncept komunikacyjny przyświecający projektowi nowych opakowań to chęć podkreślenia śródziemnomorskiego pochodzenia produktów.Odniesienia do tego słonecznego regionu znajdziemy zarówno w kolorystyce, jak i w pieczęci przedstawiającej słońce, którą opatrzono podpisem „Słońce Południa”.
Nowe opakowania pomidorów krojonych oraz sosów pomidorowych, przecierów i koncentratów firmy Podravka są przykładem klasycznej estetyki wyrosłej w obszarze śródziemnomorskim. Niebieskie tło kontrastuje z czerwienią elementów graficznych i z białym, klasycznym w formie tekstem. Wszystkie pomidory przedstawione na opakowaniach są niczym „muśnięte słońcem”, co podnosiatrakcyjność produktu. Przejrzystość całej kompozycji i jej symetria to ukłon w stronę dotychczasowych opakowań oraz chęć wyróżnienia produktów na sklepowej półce.
Nowy projekt opakowań produktów pomidorowych jest spójny z tym obecnym w innych kategoriach. Wszystkie cechuje prostota, czytelność komunikatów i wyraziste barwy, dzięki czemu wpisują się w aktualne trendy wzornictwa.
Więcej na: www.podravka.pl oraz www.facebook.com/wspolnegotowanie
tagi: Podravka ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...