Zakazane jest zarówno narzucanie cen wprost, jak i pośrednio, np. poprzez ustalanie wysokości rabatów. Za stosowanie praktyk antykonkurencyjnych grożą sankcje finansowe sięgające do maks. 10 proc. przychodu przedsiębiorcy w roku poprzedzającym wydanie decyzji.
Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy
www.kochanski.pl
tagi: Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy ,
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...