Monika Bartold
Sklep eLDe, ul. Wawerska 10 w Otwocku
Z handlem związana jestem prawie od dwudziestu lat, a w zasadzie całe życie, ponieważ sklep posiadali już moi rodzice. W Otwocku od siedmiu lat prowadzę w sumie cztery sklepy. A wcześniej pracowałam w hipermarkecie jednej z większych sieci. Aby dobrze zarządzać sklepem, trzeba mieć dobrą organizację, która jest najważniejszym elementem sukcesu. Moje placówki są sklepami typowo osiedlowymi, z określoną grupą klientów. Ten sklep, jest moim najmłodszym dzieckiem – prowadzę go od dziewięciu miesięcy. Z siecią eLDe związana jestem od sześciu lat.
Magazyn HURT & DETAL otrzymuję i czytam regularnie. Co czytam? Przede wszystkim nowości produktowe, uważnie przeglądam zamieszczone reklamy – są to dla mnie bezpośrednie informacje, czego nie może zabraknąć w sklepie, które produkty warto mieć, które wkrótce pojawią się na rynku i przy okazji będą reklamowane w telewizji. Co więcej – zanim cokolwiek zaczyna się dziać w reklamie ogólnodostępnej, my detaliści już jesteśmy poinformowani o tych produktach. Oprócz tego lubię oglądać zdjęcia z półkami sklepowymi – zawsze można podpatrzeć jakieś ciekawe rozwiązanie, które zastosował inny detalista. Z ciekawością czytam również opinie i wypowiedzi innych detalistów. Bardzo spodobał mi się i zainteresował mnie w lutowym wydaniu HURT & DETAL artykuł o makaronach, w którym temat został przedstawiony „okiem detalisty”.
tagi: Jubileusz , FMCG , konkurs , HURT&DETAL , sLDe , Otwock , miesięcznik ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...