Nowa usługa adresowana jest do sieci handlowych oraz dużych, średnich i małych sklepów, które już posiadają terminal Kolportera lub są zainteresowane zainstalowaniem tego urządzenia.
„Milowe Zakupy Plus” to mało skomplikowany, ale skuteczny i tani program lojalnościowy, polegający na zbieraniu punktów za dokonane zakupy. Rejestracja punktów odbywa się za pośrednictwem terminala Kolportera oraz karty lojalnościowej wydanej klientowi, który zdecydował się przystąpić do programu. Szczegóły programu i wykaz nagród dostępne są na stronie internetowej www.milowezakupy.pl
Wprowadzenie nowej usługi to efekt stałych działań Kolportera, mających na celu rozszerzenie funkcjonalności terminala. Urządzenie umożliwia świadczenie różnych usług, m.in. sprzedaż doładowań do telefonów prepaid wszystkich działających w Polsce operatorów, przyjmowanie płatności za rachunki domowe, akceptację kart płatniczych, a teraz także realizację programów lojalnościowych.
Dotychczas Kolporter zainstalował w punktach handlowych na terenie Polski ok. 20 tys. terminali.
tagi: Kolporter ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...