PAYBACK w liczbach
PAYBACK działa w Polsce od września 2009 roku. Pod koniec pierwszego kwartału 2012 wydana została 10 milionowa karta Programu. To dobry moment na podsumowanie działalności Programu i wyznaczenie nowych kierunków działania.
Od początku istnienia Programu w Polsce jego uczestnicy dokonali u partnerów blisko 300 milionów transakcji o wartości 32 miliardów zł. W Programie jest w tej chwili 23 partnerów i ponad 100 współpracujących sklepów internetowych. Od początku istnienia Programu zebrano ponad 30 miliardów punktów i wydano 3 miliony nagród o łącznej wartości 130 milionów zł. W Programie wydano też ponad 190 000 000 kuponów. Średni koszyk zakupowy z kartą PAYBACK ma wartość 112 zł.
Co dalej?
Ilość uczestników Programu sprawia, że PAYBACK przechodzi na kolejny poziom rozwoju. „Teraz będziemy starać się o to, by posiadacze kart PAYBACK robili większe i częstsze zakupy przy ich użyciu” - mówi Damian Zapłata, Dyrektor Zarządzający Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK.
Skuteczność kart jest wysoka. Jak zauważył Prezes Grupy EMF Maciej Szymański, średnia wartość paragonu w salonach Empik z użyciem karty PAYBACK jest o 50,4 proc. wyższa niż bez karty. Zapłata twierdzi, że taka skuteczność Programu zachęca do stawiania odważnych celów. Jednym z nich jest zwiększenie w 2012 roku obrotów PAYBACK o około 20%. „W dłuższej perspektywie jesteśmy w stanie rosnąć o ok. 8 proc. rocznie, przyłączając nowych partnerów. W tym roku do Programu powinny przystąpić jeszcze 1 lub 2 duże sieci. Szczególnie interesują nas gracze z takich rynków, jak DIY, fashion oraz health & beauty” – dodaje.
tagi: PAYBACK ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...