Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 był częścią Kongresu Dyrektorów Marketingu, który odbywał się w Sopocie w dniach 28-29 kwietnia. Było to jedno z najważniejszych spotkań branży marketingowej w Polsce. Tegoroczna edycja konkursu była drugą w historii. Nagrody wręczono podczas Gali w dniu 29 kwietnia 2012 w sopockiej Ergo Arenie.
Kapituła konkursu co roku nagradza utalentowanych szefów marketingu i komunikacji, którzy skutecznie realizują strategie marketingowe, uzyskując bardzo dobre wyniki dla firm w których pracują – będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem oraz osobą, której nie są obce istotne problemy społeczne. To prawdziwe talenty i osobowości w dziedzinie marketingu, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce.
tagi: Hoop Polska , Marek Kmiecik , Dyrektor Marketingu Roku ,
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Rolnicy w Brukseli domagają się silnej WPR i sprawiedliwego handluW Brukseli odbyło się spotkanie przed szczytem Rady...
Coraz więcej emerytów pracujeWydłużenie aktywności zawodowej przekłada się na wyższe...
Otwarcia firm nadal przeważają nad zamknięciami, nawet mimo niewielkiego spadku rdr.W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 r. do CEIDG...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...