Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest firma Abramczyk, która w poprzednich latach organizowała już podobne biegi z Zakopanego do Gdyni i sponsorowała biegi Andrzeja Urbaniaka, miłośnika zdrowego stylu życia.
„Poprzez promocję naszego maratończyka chcemy zachęcić ludzi do uprawiania sportu oraz dobrego odżywiania” - mówi Michał Abramczyk, dyrektor marketingu Abramczyk Sp. Z o.o. - „Mamy nadzieję, że nasz bieg nie tylko skłoni Polaków i Ukraińców do refleksji nad jakością własnego życia ale także zjednoczy oba kraje jako organizatorów Euro 2012.”
Patronat nad biegiem objął Polski Związek Piłki Nożnej, natomiast patronat medialny sprawować będzie kanał TVP INFO oraz regionalne oddziały TVP w Bydgoszczy, Warszawie i Lublinie. Bieg zostanie ukończony w Warszawie w dniu 7 czerwca 2012 r, tuż przed inauguracją Turnieju UEFA 2012.
tagi: Abramczyk ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...