„Dotychczas największą uwagę skupialiśmy na rozwoju dystrybucji i jakości oferowanych przez nas przetworów” - mówi Barbara Grzywacz dyrektor ds. handlu i marketingu firmy Bracia Urbanek. – „Teraz chcemy, aby ową wysoką jakość odzwierciedlały także nowe etykiety na słojach produktów marki Urbanek. Pierwsze zmiany zostaną wprowadzone najpóźniej jesienią br. Mamy nadzieję, że przypadną one do gustu naszym klientom i zyskają ich aprobatę.”
tagi: Urbanek , Bracia Urbanek ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...