Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Pozyskać zagranicznego klienta

Kategorie produktów

Pozyskać zagranicznego klienta

Wtorek, 29 maja 2012 HURT & DETAL Nr 5 (75) / 2012
O imprezach targowych, o tym które z nich są najważniejsze oraz o tym, dlaczego warto nawiązać współpracę z firmą Maxpol opowiada Małgorzata Ryttel, Wiceprezes Zarządu Maxpol Sp. z o.o.

Rynek produktów Private Label zarówno na świecie, jak i w Polsce wykazuje wysoką dynamikę wzrostu. Jak ważne dla wystawców było uczestnictwo w zakończonych właśnie targach PLMA w Amsterdamie?

» 26 edycja Międzynarodowych Targów PLMA w Amsterdamie to było niewątpliwie największe i najważniejsze wydarzenie produktów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych prywatnej marki. Targi te z roku na rok cieszą się znaczącym wzrostem zarówno wystawców, jak i odwiedzających je handlowców. Stały się w tej branży bardzo prestiżowe. Obecność na tych targach ze swoją marką jest bardzo znacząca dla producentów.

„MAXPOL” – jako organizator targów dla polskich przedsiębiorstw – wystąpił już po raz kolejny na tej imprezie, ze stale wzrastającą ilością wystawców. PLMA podobnie jak w poprzednich edycjach, było wydarzeniem światowej rangi. Stanowiło odzwierciedlenie obecnych i przyszłych trendów rozwojowych produktów Private Label. Targi PLMA gromadzą corocznie producentów i hurtowników specjalizujących się w dostarczaniu produktów dla sieci marketów, hipermarketów i sieci sklepów z całego świata. Tam po prostu trzeba być.

Przed nami okres wakacyjny, a więc imprez targowych jest niewiele. Po wakacjach zaś nastąpi wielkie ożywienie w Państwa branży. Jakie targi w sektorze rolno-spożywczym będą szczególnie ważne dla firmy Maxpol i dla partnerów handlowych?

» Wszystkie imprezy targowe są dla nas równie ważne. Bardzo prestiżowa grupa targów, to SIAL m.in. we Francji w Paryżu, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Dubaju i w Montrealu w Kanadzie. Targi Private Label odbywają się m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (Dubaj), w Stanach Zjednoczonych (Chicago), w Chinach (Szanghaj), w Hiszpanii (Madryt) i we Francji (Paryż). Zapraszamy również na przyszłoroczne targi Anuga, które odbywają się w cyklu dwuletnim w Kolonii oraz IFE w Londynie.

Czy jest jeszcze możliwość rezerwacji powierzchni wystawienniczej na największe targi spożywcze – SIAL w Paryżu, które odbędą w się w październiku br.?

» Do udziału w tych targach należy zgłosić się wcześniej, podobnie jak do PLMA w Amsterdamie. Wcześniejsze zgłoszenie gwarantuje dobrą lokalizację, co jest jednym z ważnych uwarunkowań uczestnictwa w targach. Drugą istotną kwestią jest właściwe przygotowanie stoiska i jego zabudowy. Indywidualna zabudowa i wyposażenie stoiska, to kolejny wyróżnik wystawcy. Oczywiście ważna jest również właściwa wizualna prezentacja produktu.

Proszę opowiedzieć naszym Czytelnikom, w jaki sposób można nawiązać i rozwijać współpracę z firmą Maxpol, by obecność na targach można było zaliczyć do udanych?

» Firma MAXPOL na swojej stronie internetowej (www.maxpol-targi.com.pl) prezentuje harmonogramy organizowanych imprez targowych. Wystarczy wejść na stronę, aby wybrać odpowiednie targi w dowolnym rejonie świata, a następnie wypełnić zgłoszenie udziału i przesłać drogą e-mailową na nasz adres. Nasi pracownicy odpowiedzą na wszelkie pytania i dopełnią formalności związanych z wystąpieniem firmy na targach (od wpisu do katalogu targowego, poprzez projekt stoiska, zakwaterowanie czy pomoc przy zakupie biletów lotniczych). Nie zapominamy również o transporcie eksponatów powierzonych nam przez klienta, bezpośrednio na przygotowane przez nas stoisko.

Jakie są etapy – od podjęcia przez wystawcę decyzji o obecności na targach – do wejścia do gotowego stoiska przygotowanego przez firmę Maxpol?

» Nie ulega wątpliwości, że jednym z ważnych elementów prezentacji firmy na targach jest dobre, funkcjonalnie przygotowane stoisko z właściwym miejscem do prezentacji eksponatów, właściwej kolorystyce, dobrze prezentujące nazwę i logo firmy. Stoiska wykonujemy w systemie octanorm, maxima light jednopoziomowe i piętrowe oraz głównie stoiska w zabudowie indywidualnej. Wieloletnie doświadczenie naszych projektantów zapewnia wykonanie dobrze funkcjonującego stoiska w zakresie wzajemnie uzgodnionych relacji technicznych z właściwym jego wyposażeniem i kolorystyką. Do wykonania stoiska stosujemy materiały o wysokiej jakości (płyty, panele podłogowe, profile stalowe oraz szkło). Wyposażamy również stoisko w meble oraz sprzęty, a przede wszystkim – stoisko oddajemy na czas w uzgodnieniu z wystawcą.

Czy wystawcy oprócz samego przygotowania stoiska „pod klucz” i działań logistycznych mogą liczyć na Państwa wsparcie również podczas samej imprezy targowej?

» Tak oczywiście. Wystawcy mogą liczyć na naszą opiekę od początku nawiązania współpracy, aż po zakończenie targów. Jesteśmy obecni na targach, wspieramy uczestników we wszystkich sprawach związanych z targami, często pomagamy w urządzaniu stoisk, świadczymy również usługi pomocnicze w tłumaczeniach i kontaktach z potencjalnymi klientami.

Jakie inne imprezy targowe – poza sektorem rolno-spożywczym – obsługiwane są na bieżąco przez firmę Maxpol?

» Przy okazji omówienia branży spożywczej możemy się pochwalić również tym, że jesteśmy organizatorem targów także w innych branżach, takich jak motoryzacyjna, budowlana, opakowaniowa, kosmetyczna i dziecięca.

„Zadowolenie klientów” – to Wasza dewiza. Rosnąca liczba stałych i lojalnych klientów zdaje się potwierdzać tę tezę...

» Nasi klienci, to znani eksporterzy działający na terenie nie tylko Europy, ale i całego świata. Jeśli już raz zostali przez nas obsłużeni, a my sprawdziliśmy się jako organizator – wracają do nas na kolejne targi. I tak poznajemy często ich poglądy, np. na budowę stoiska i często wyprzedzamy myślowo ich potrzeby. Staramy się być pomocni we wszystkich sprawach związanych z wystawiennictwem. Naszą dewizą jest zadowolenie klienta, a wysokie kwalifikacje naszych pracowników są gwarancją osiągnięcia prestiżu wystawcy na całym świecie.

Potwierdzeniem są zapewne zdobyte nagrody i wyróżnienia...

» Wieloletnia działalność przyniosła naszej firmie zaszczyt uzyskania tytułów Lidera Usług Targowych oraz Rekomendację Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Otrzymaliśmy również wiele dyplomów od organizatorów targów, na których terenie organizowaliśmy imprezy dla naszych polskich wystawców. W ubiegłym roku otrzymaliśmy również prestiżową statuetkę „Złoty Paragon” – w kategorii „Najlepszy organizator targów zagranicznych”.

Dziękuję za rozmowę.

Tomasz Pańczyk

tagi: Maxpol , Małgorzata Ryttel ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51