Sezon wiosenno-letni jest czasem, kiedy napoje, w tym oczywiście piwo, sprzedają się dużo lepiej, aniżeli zimą czy na jesieni. Jak przygotowaliście się na rozpoczęcie sezonu?
» Wiosną Żubr zachęca do korzystania z natury, podczas grillowania i nie tylko. Tej wiosny marka Żubr przygotowała dla swoich kontrahentów specjalną ofertę sprzedażową, która pozwoli w większym stopniu zainteresować konsumentów Żubrem. Sprzedawcy detaliczni otrzymają dedykowane narzędzia handlowe, materiały reklamowe oraz gadżety grillowe. Umożliwią one większą sprzedaż produktu, a także wyróżnią Żubra jako piwo kojarzone z naturą.
Wiosna to czas, kiedy ze snu zimowego budzi się otaczająca nas przyroda. Żubr kojarzy się z naturą, stanowi jej integralną część – w jaki sposób wpasowuje się w jej rytm?
» Wiosna to czas, w którym pogoda sprzyja spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. W takich okolicznościach Żubr najlepiej smakuje – w towarzystwie najbliższych przyjaciół, rodziny, jako wytchnienie po ciężkim dniu pracy. Dlatego też Żubr towarzyszy konsumentom podczas grillowania, prac w ogrodzie, pobytu na działce. Wszędzie tam, gdzie lubimy nieśpiesznie spędzać czas, gdy świeci słońce.
Majówka za nami, a tym samym rozpoczęliśmy już długo oczekiwany sezon grillowy, niezwykle istotny dla branży piwnej…
» Ubiegłego lata Żubr był najczęściej wybieraną przez Polaków marką piwa na grilla. W związku z tym, chcąc odpowiedzieć na potrzeby naszych konsumentów przygotowaliśmy specjalne oferty produktowe, m.in. grillowy pack 7+1, czyli dodatkowy gratis dla konsumenta, który pozwoli w jeszcze większym stopniu cieszyć się grillowaniem. Jak wynika z badań prowadzonych przez markę Żubr, grillowanie jest jednym z ulubionych zajęć Polaków podczas ciepłych, wiosenno-letnich dni, a przy grillu niezmiennie towarzyszy im piwo. Żubr, doskonale pasujący do spędzania czasu na świeżym powietrzu, jest również idealny na grilla. Przygotowując odpowiednie działania mamy na uwadze, że sprzedaż kategorii piwa w sezonie letnim w Polsce potrafi wzrastać od 20 do 40%, a wzrost ten trwa od pierwszych wiosennych dni. W tym samym czasie sprzedaż Żubra wzrasta nawet o 32% i rośnie szybciej niż cała kategoria.
Jak Żubr przygotował się na majówkę?
» Weekend majowy to dla marki Żubr początek bardzo ważnego sezonu wiosenno-letniego, dlatego jeszcze przed majówką ruszyły działania skierowane do kontrahentów – choćby dedykowana oferta sprzedażowa. Od końca kwietnia na antenie Telewizji Polskiej Żubr sprawdza pogodę na grilla – marka jest sponsorem prognozy pogody.
W tym roku czeka nas jeszcze jeden ważny czas, który będzie dyktował sprzedaż piwa – chodzi oczywiście o Euro 2012. Wiadomo, że wzrośnie jego sprzedaż, jakie to mogą być cyfry? Czy warto postawić na Żubra podczas Euro?
» Cała branża piwna liczy na wzrost sprzedaży w tym okresie i z pewnością poza samym wydarzeniem istotny wpływ na sprzedaż będzie miała również pogoda. W przypadku marki Żubr w żaden sposób nie nawiązuje ona w swych działaniach do sportu czy kibicowania. Jest to piwo skierowane na nieco inne okazje. Jest idealne na chwile codziennego wytchnienia po dniu pełnym obowiązków. W czerwcu takich chwil z pewnością nie zabraknie, dlatego warto postawić na Żubra.
Dziękuję za rozmowę.
Maja Święcka
tagi: Kompania Piwowarska , Żubr , Tomasz Kanton ,
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to prestiżowy konkurs...
Jak połączyć nowe technologie z relatywnie tradycyjną...
"Katalizatorem innowacji są zmiany klimatyczne" –...
Zawieszono ponad 282 tys....
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...