„Reklama przynęta” polega na sugerowaniu konsumentom możliwości nabycia produktu po określonej, promocyjnej cenie, w sytuacji gdy przedsiębiorca ma uzasadnione podstawy aby sądzić, że nie będzie w stanie dostarczyć klientom tych produktów w ilości, która zaspokoi oczekiwany popyt konsumentów związany z promocją produktu. W sytuacji, gdy ilość dostępnych produktów promocyjnych, do których przedsiębiorca odwołuje się w reklamie jest ograniczona, odpowiednim działaniem jest wskazanie tej okoliczności w treści reklamy. W szczególności, informacja taka powinna być wskazana, gdy zasięg reklamy jest szeroki, a oferta promocyjna wyjątkowo korzystna. Z punktu widzenia reklamującego detalisty pożądanym działaniem jest także zapewnienie określonego poziomu dostaw produktu od dostawcy już na etapie podejmowania decyzji o powołaniu się na promocję produktu w reklamie.
Porady przygotowują prawnicy firmy prawniczej Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy
www.kochanski.pl
tagi: Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy , reklama ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...