„Reklama przynęta” polega na sugerowaniu konsumentom możliwości nabycia produktu po określonej, promocyjnej cenie, w sytuacji gdy przedsiębiorca ma uzasadnione podstawy aby sądzić, że nie będzie w stanie dostarczyć klientom tych produktów w ilości, która zaspokoi oczekiwany popyt konsumentów związany z promocją produktu. W sytuacji, gdy ilość dostępnych produktów promocyjnych, do których przedsiębiorca odwołuje się w reklamie jest ograniczona, odpowiednim działaniem jest wskazanie tej okoliczności w treści reklamy. W szczególności, informacja taka powinna być wskazana, gdy zasięg reklamy jest szeroki, a oferta promocyjna wyjątkowo korzystna. Z punktu widzenia reklamującego detalisty pożądanym działaniem jest także zapewnienie określonego poziomu dostaw produktu od dostawcy już na etapie podejmowania decyzji o powołaniu się na promocję produktu w reklamie.
Porady przygotowują prawnicy firmy prawniczej Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy
www.kochanski.pl
tagi: Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy , reklama ,
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...