Oranżada YOO! jest dedykowana głównie dzieciom i młodzieży. To jedyna taka propozycja na polskim rynku. Nie zawiera sztucznych barwników ani słodzików, a dodatkowa zawartość witamin zapewnia wysoką akceptację wśród rodziców, kupujących ten produkt swoim dzieciom.
Po sukcesie rynkowym Oranżady YOO! w puszce, marka proponuje konsumentom ten napój w większym opakowaniu. Poręczna butelka o pojemności 1,25 L to tradycyjna forma podania oranżad Hellena. Charakterystyczna dla puszki YOO! młodzieżowa grafika została przeniesiona na papierową etykietę nowej butelki. Grafiki zostały wybrane przez samych młodych konsumentów podczas badań marketingowych.
Marka Hellena konsekwentnie poszerza portfolio o nowe warianty swojego sztandarowego produktu - oranżady. W ofercie marki konsumenci znajdą także Oranżadę YOO! w puszce o pojemności 250 ml oraz limitowana edycję napoju dla kibica z piłkarską grafiką.
Producent: Jutrzenka Colian
Produkt: Oranżada YOO!
Objętość: 1,25 L
Cena det.: ok. 2,50 zł
tagi: Oranżada YOO! , Hellena , Jutrzenka ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...