„Euro 2012 to wielkie wydarzenie sportowe i wyzwanie organizacyjne. Nad zapewnieniem kibicom komfortu pracują sztaby fachowców z różnych branż, którzy wykorzystują najnowocześniejsze rozwiązania techniczne. Bardzo cieszymy się, że także w zakresie naszych kompetencji, to znaczy poprzez instalację i obsługę serwisową w strefach kibica terminali płatniczych Banku Pekao SA, możemy przyczynić się do zapewnienia sprawnej obsługi transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez kibiców kartami płatniczymi ” – mówi Mirosław Bartoszek, członek zarządu i dyrektor operacyjny Grupy Exorigo-UPOS.
Grupa Exorigo-UPOS specjalizuje się w dostarczaniu sprzętu i rozwiązań informatycznych wspierających działalność handlową, usługową i logistyczną przedsiębiorstw. Głównym odbiorcą usług i produktów oferowanych przez spółki tworzące Grupę Exorigo-UPOS jest branża handlu detalicznego.
tagi: Exorigo-UPOS , Euro 2012 ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...