Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Sekret pięknych włosów

Kategorie produktów

Sekret pięknych włosów

Poniedziałek, 16 lipca 2012 HURT & DETAL Nr 7 (77) / 2012 (Hurt i Detal)
O pięknych włosach marzy każdy. Gęstych, lśniących, jedwabistych, bez rozdwojonych końcówek. I każdy takie może mieć! Wystarczy wprowadzić w życie kilka prostych zasad oraz używać właściwie dobranych szamponów do włosów.

A co zrobić, aby na szamponach mógł zarobić każdy detalista? Po pierwsze musimy zapewnić właściwą ekspozycję tych produktów. Klient musi mieć możliwość wyboru. Nie wolno zapominać o nowościach, które chętnie są kupowane przez wciąż poszukujących ulepszanych rozwiązań konsumentów. I co niezwykle istotne – podpowiadajmy, jakie warto wybierać szampony, z jakim przeznaczeniem, z jakimi składnikami wzbogacającymi oraz w jaki sposób należy właściwie pielęgnować włosy. Klient z chęcią wróci do naszego sklepu nie tylko po produkt, ale i po poradę, będącą często bezcenną.

Szampony są w chwili obecnej jednymi z najważniejszych środków higieny osobistej. Nie sposób wyobrazić sobie bez nich życia. Na rynku dostępna jest niezmiernie szeroka ich oferta, praktycznie każdy może znaleźć właściwy dla swoich włosów produkt.

Składniki występujące w szamponach możemy podzielić na kilka grup. Przede wszystkim są to te podstawowe, odpowiedzialne za działanie myjące i tworzenie piany. Kolejne to stabilizatory piany, substancje zagęszczające, barwniki, zmętniacze, konserwanty i substancje zapachowe. Dzięki związkom powierzchniowo czynnym szampony mają doskonałe właściwości myjące i pieniące. Niezmiernie ważnym składnikiem są witaminy, zioła, olejki, ekstrakty ze składników znanych ze swojej skuteczności i wyjątkowych właściwości dla zdrowia i urody włosów. Najpopularniejsze witaminy to A, E oraz z grupy B, jak chociażby B5 i B6. Rodzaj zioła, jaki jest stosowany w szamponie zależy od jego przeznaczenia. I tak do włosów tłustych doskonały jest tatarak, jałowiec, chmiel oraz liście pokrzywy. Do suchych – wyciąg z lipy, soi, lawendy, szałwi, która posiada również działanie przeciwłupieżowe. Do włosów zniszczonych zalecany jest wyciąg ze skrzypu polnego, brzozy oraz nagietka. Na rynku dostępne są również szampony do konkretnego koloru włosów, tu również zioła odrywają ważną rolę – do włosów jasnych stosuje się wyciągi z kwiatu rumianku zwykłego i krwawnika, natomiast do ciemno-brązowych doskonały jest łupin i liście orzecha włoskiego. Do rudych – wyciąg z liści henny, lub łusek cebuli, natomiast dla szatynek – kwiat bławatka. Dobierając odpowiedni szampon do mycia włosów warto zwrócić uwagę na wchodzące w jego skład witaminy, bowiem każda ma inne zbawienne właściwości pielęgnacyjne i dobroczynny wpływ na nasze włosy.

O popularności szamponów do włosów świadczyć może to, że są stosowane przez 97,4% respondentów, jak wynika z badania TGI MillwardBrown SMG/KRC (kwiecień 2011 – marzec 2012). Aż 20,39% spośród nich używa szamponów codziennie. 10,72% 5-6 razy w tygodniu, 29,62% 3-4 razy w tygodniu i 31,23% 2 razy w tygodniu. Raz w tygodniu lub rzadziej mycie włosów szamponem deklaruje 8,04% respondentów. Po jakie najchętniej sięgają? W ścisłej czołówce znajdują się: Head & Shoulders, Timotei i Palmolive. I tych produktów nie powinno zabraknąć w żadnym sklepie, nawet tym małym, który oczywiście asortyment poszerzył o środki chemiczne. Jeśli w placówce jest miejsce, warto również zaoferować klientom marki takie, jak: Schauma, Fructis, Nivea, Pantene Pro-V, Dove, Elseve, Gliss Kur, Syoss, Johnson’s, Barwa. I jak już wspomniałam – należy pamiętać o wciąż wprowadzanych nowościach na dynamicznie i prężnie rozwijający się rynek. Wzbogaćmy ofertę o szampony do różnych rodzajów włosów, do różnej barwy, koloryzujące, nawilżające, lecznicze, odżywcze, przeznaczone dla dzieci, mężczyzn. Nie sposób ich wszystkich wymienić, chciałabym przybliżyć Państwu ofertę kilku wybranych producentów.

„Na sklepowych półkach z pewnością nie powinno zabraknąć produktów do pielęgnacji włosów NIVEA; Reader’s Digest przyznał właśnie marce tytuł marki najbardziej godnej zaufania w kategorii Pielęgnacja włosów. Mówiąc o samych szamponach, zdecydowanie na sklepowych półkach powinny być zawsze obecne szampony regenerujące włosy, do włosów farbowanych oraz przetłuszczających się. Szampony regenerujące włosy to największy segment rynku kosmetyków do pielęgnacji włosów – według AC Nielsen stanowi on 25% wartości rynku i charakteryzuje się dużą dynamiką wzrostu. Szampony regenerujące włosy są również odpowiedzią na wyraźne potrzeby konsumentek; z naszych badań wynika, że 52% konsumentek od szamponu oczekuje regeneracji, a 48% – wzmocnienia włosów. Jeśli chodzi o szampony chroniące kolor, jest to trzeci największy segment rynku szamponów (16% wartości rynku); podobnie ważne są szampony do włosów przetłuszczających się – aż 30% Polek deklaruje, iż ich włosy mają skłonność do przetłuszczania się” – mówi Katarzyna Ciecieręga, manager kategorii HairCare & Styling w firmie Beiersdorf.

Schwarzkopf (Henkel Polska)w swojej ofercie posiada znane i cenione szampony: Gliss Kur (Ultimate Volume, Ultimate Repair, Satin Relax, Total Repair, Liquid Silk Gloss, Color Protect, Oil Nutritive, Shea Cashmere), Schauma (Lśniący Kolor, 7 Ziół, Odbudowa i Pielęgnacja, Q10, Ekstra Owocowa Pielęgnacja, Większa Objętość, Krem i Olejek, Cotton Fresh, cztery szampony przeciwłupieżowe oraz dwa dla dzieci i jeden dla niemowląt), Syoss (Blond & Highlights, Substance & Strength, Suchy Szampon, Smooth Relax, Shine Boost, Repair Therapy, Color Protect, Volume Lift, Silicone Free Repair & Fullness, Silicone Freee Color & Volume, Anti-Dandruff Control, dwa warianty szamponów dla mężczyzn).

Równie bogatą ofertą może pochwalić się Procter & Gamble DS Polska, firma w swoim portfolio posiada: Pantene Pro-V (Intensywna Regeneracja, Gęste i Mocne, Większa Objętość, Pantene Aqua Light, Zdrowy Kolor, Nature Fusion, Codzienna Pielęgnacja), Wella Pro Series (Volume, Repair, Colour, Shine, Moisture) oraz head & shoulders (Sports Fresh, Classic Clean, Citrus Fresh, Ocean Energy, Mentol naturalna świeżość, Arctic Ice, Codzienna Pielęgnacja, Jedwabista Miękkość, przeciw wypadaniu włosów dla niej, przeciw wypadaniu włosów dla niego). „Eksperci P&G starając się jak najlepiej odpowiedzieć na indywidualne potrzeby konsumentów, stale pracują nad udoskonaleniem formuł naszych kosmetyków. Dlatego w portfolio marek należących do P&G znajdują się szampony dopasowane do unikalnych potrzeb poszczególnych rodzajów włosów” – mówi Martyna Kostrzyńska – Beaty Care PR Specialist w Procter & Gamble DS Polska i dodaje, że na sklepowych półkach nie może zabraknąć udoskonalonych linii Pantene Pro-V do włosów normalnych, cienkich oraz farbowanych. Warto też uzupełnić ofertę o kolekcję Pantene Aqua Light, która zapewnia włosom właściwe, a jednocześnie lekkie odżywienie. Fanki najnowszych trendów z pewnością chętnie sięgną po inspirowane profesjonalnym doświadczeniem szampony Wella Pro-Series. Natomiast, aby sprostać męskim wymaganiom, w sklepie nie może zabraknąć odświeżającego wariantu head & shoulders Sport Fresh, który pozostawia włosy czyste i do 100% wolne od łupieżu.

Oprócz doboru właściwego szamponu do potrzeb naszych włosów, warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach dbania o włosy, które cytuję za marką Schwarzkopf:
•  Mycie włosów nie wystarczy. Po każdym myciu należy zastosować balsam, a raz w tygodniu odżywkę.
•  Rozczesz włosy przed myciem. Dzięki temu, w trakcie mycia, włosy będą się mniej plątać.
•  Nigdy nie związuj mokrych włosów w koński ogon. Rozpuszczone włosy szybciej wyschną. Ponadto, mokre włosy są bardziej podatne na uszkodzenia. W takiej sytuacji nawet miękka gumka do włosów może działać niekorzystnie.
•  Nigdy nie trzyj włosów mocno ręcznikiem. Zamiast tego, dociskaj ręcznik do mokrych włosów i przesuwaj powoli w kierunku końców. Ręcznik wchłonie wodę, a warstwa osłonki zostanie gładka.
•  Metalowe spinki lub wsuwki oraz zwykłe gumki z metalowym łączeniem nie nadają się do włosów. Z czasem uszkodzą osłonkę włosa i sprawią, że włosy staną się łamliwe.
•  W domu pozwól włosom swobodnie opadać. Bądź dla nich delikatna i nie czesz zbyt często końskich ogonów, koków czy warkoczy. Noś opaskę do włosów, jeśli chcesz odgarnąć włosy z twarzy, ale unikaj opasek plastikowych.
•  Tak często jak to możliwe, pozwól włosom naturalnie wyschnąć.
•  Jeśli to możliwe, susz włosy chłodnym powietrzem z suszarki. Gdy musisz użyć ciepłego powietrza, zachowaj dystans ok. 30 cm między suszarką a włosami.
•  Szczotkowanie włosów szczotką z naturalnego włosia doda im blasku. Im gęstsze włosie, tym mocniejszy efekt.

Kiedyś do mycia włosów stosowano mydła, które owszem, brud usuwały, ale nadawały alkaliczny odczyn, przez co włosy stawały się sztywne, bez połysku, trudne do rozczesania i ułożenia.
Dzisiaj mamy do wyboru olbrzymią ilość szamponów, dzięki którym włosy stają się piękne, zadbane, gęste, z podkreślonym naturalnym, bądź farbowanym kolorem. Są miękkie, lśniące i łatwo się rozczesują. Warto, aby stanowiły podstawę asortymentu, bo jakże miło jest popatrzeć na klientkę ze ślicznymi włosami, która w koszyku zakupowym, oprócz spożywczych produktów, ma swój ulubiony szampon! Toż to czysty i piękny zarobek!

Maja Święcka

tagi: szampony ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51