Zdążyliśmy już, mam nadzieję, przyzwyczaić nasze rodzime przedsiębiorstwa, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie odbywa się promocja Polski i polskich produktów. Czy to jest rynek perspektywiczny? Z pewnością tak! Świadczyć o tym może lista naszych polskich przedstawicieli i ilość odwiedzających.
Na jednej dużej (140 mkw.) wyspie wystawców z Polski swoją ofertę produktową zaprezentowały firmy z regionu północno-wschodniego, wschodniego i południowo-wschodniego. Były to przedsiębiorstwa z sektora mleczarskiego i mięsnego, producenci makaronów, płatków śniadaniowych, miodów oraz miodów pitnych, przetwórcy owoców i warzyw, producenci przypraw i dodatków funkcjonalnych oraz firmy zajmujące się produkcją żywności mrożonej. Jedną z atrakcji, którą mogliśmy podziwiać na polskiej wyspie wystawców były pokazy kulinarne oraz barmańskie. O oprawę muzyczną zadbał duet skrzypcowy Violladies, który przyciągnął wielu zwiedzających.
Polskie stoisko zostało zorganizowane przez PAIiIZ SA w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.
Agnieszka Niewiadomska
tagi: SIAL China ,
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...