W obliczu ogólnej trudnej sytuacji gospodarczej i zwiększonej konkurencji, przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na prowadzenie złych strategii, lecz powinny starać się zrozumieć dzisiejsze wybory konsumentów i ich zachowania. Ponadto, powinny poznać nowe i ciekawe przykłady pozycjonowania produktów i ich pakowania – by w rezultacie stworzyć coś, co wyróżni ich firmę spośród innych graczy na rynku.
Co miesiąc firma Mintel we współpracy z magazynem Hurt & Detal będzie prezentować najnowsze analizy globalnych trendów rynkowych w różnych kategoriach FMCG, dostarczając wiarygodne i sprecyzowane informacje. Od mrożonej pizzy do napojów energetycznych, od kosmetyków do artykułów gospodarstwa domowego – firma Mintel monitoruje innowacyjne produkty.
tagi: Mintel , produkty innowacyjne ,
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Rolnicy w Brukseli domagają się silnej WPR i sprawiedliwego handluW Brukseli odbyło się spotkanie przed szczytem Rady...
Coraz więcej emerytów pracujeWydłużenie aktywności zawodowej przekłada się na wyższe...
Otwarcia firm nadal przeważają nad zamknięciami, nawet mimo niewielkiego spadku rdr.W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 r. do CEIDG...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...