W obliczu ogólnej trudnej sytuacji gospodarczej i zwiększonej konkurencji, przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na prowadzenie złych strategii, lecz powinny starać się zrozumieć dzisiejsze wybory konsumentów i ich zachowania. Ponadto, powinny poznać nowe i ciekawe przykłady pozycjonowania produktów i ich pakowania – by w rezultacie stworzyć coś, co wyróżni ich firmę spośród innych graczy na rynku.
Co miesiąc firma Mintel we współpracy z magazynem Hurt & Detal będzie prezentować najnowsze analizy globalnych trendów rynkowych w różnych kategoriach FMCG, dostarczając wiarygodne i sprecyzowane informacje. Od mrożonej pizzy do napojów energetycznych, od kosmetyków do artykułów gospodarstwa domowego – firma Mintel monitoruje innowacyjne produkty.
tagi: Mintel , produkty innowacyjne ,
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...