W obliczu ogólnej trudnej sytuacji gospodarczej i zwiększonej konkurencji, przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na prowadzenie złych strategii, lecz powinny starać się zrozumieć dzisiejsze wybory konsumentów i ich zachowania. Ponadto, powinny poznać nowe i ciekawe przykłady pozycjonowania produktów i ich pakowania – by w rezultacie stworzyć coś, co wyróżni ich firmę spośród innych graczy na rynku.
Co miesiąc firma Mintel we współpracy z magazynem Hurt & Detal będzie prezentować najnowsze analizy globalnych trendów rynkowych w różnych kategoriach FMCG, dostarczając wiarygodne i sprecyzowane informacje. Od mrożonej pizzy do napojów energetycznych, od kosmetyków do artykułów gospodarstwa domowego – firma Mintel monitoruje innowacyjne produkty.
tagi: Mintel , produkty innowacyjne ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...