Program konsumencki pod hasłem Produktu Roku cieszy się największą popularnością wśród tego typu przedsięwzięć w branży FMCG na arenie międzynarodowej. Jego polska edycja ma miejsce już po raz trzeci. W badaniach przeprowadzanych przez TNS OBOP bierze udział ponad 5 000 respondentów, co stanowi reprezentatywną grupę dla całego społeczeństwa. Wyniki odzwierciedlają tendencje i zachowania wobec rynkowych nowości oraz dają pogląd o ofercie konkurencyjnych producentów. Wybierając Produkt Roku konsumenci biorą pod uwagę m.in. atrakcyjność, wysoką jakość, walory użytkowe i innowacyjność produktów. Dlatego też tytuł stanowi znakomitą rekomendację dla pozostałych użytkowników rynku, a wyróżnienie towaru specjalnym logo konkursowym zachęca do jego zakupu.
W tegorocznej edycji uznanie konsumentów w kategorii „Słodyczy” uzyskała linia Goplana Klasyczna Gorzka Nadziewana. Docenili oni przede wszystkim szlachetny smak ciemnej czekolady, który idealnie uzupełniają oryginalne nadzienia: karmelowe, marcepanowe oraz unikalne na rynku Cafe Creme. Ich wybór był także podyktowany doskonałą znajomością marki Goplana, która zaproponowała innowacyjne połączenie słodyczy z nutą goryczy. Dzięki temu uwodzicielskiemu zestawieniu przysmaki z linii Klasycznej Gorzkiej Nadziewanej przypadły do gustu zarówno amatorom mlecznej, jak i gorzkiej czekolady. Ich inspirujący smak zadowoli nawet najbardziej wybrednych jej wielbicieli. Ceniony i lubiany brand jest ponadto gwarancją wysokiej jakości produktu, którą zawdzięcza sekretnym recepturom oraz długoletniej tradycji. Dzięki wykwintnym nadzieniom Klasyczna Gorzka Nadziewana uzyskała jednak nowe odcienie smakowe i nowe oblicze. Zwycięski produkt Goplany jest odpowiedzią na renesans gorzkiej czekolady na rynku, jednak w urozmaiconej i wzbogaconej oryginalnymi smakami wersji.
Klasyczna Gorzka Nadziewana jako rozwinięcie doskonale rozpoznawalnej marki Klasyczna Gorzka Goplany znalazła się wśród czekolad najlepiej rotujących na rynku. Jej popularność wpierają intensywne działania reklamowe w telewizji oraz informacje prasowe w magazynach konsumenckich, zwłaszcza kobiecych. Do zakupu Klasycznej Gorzkiej Nadziewanej zachęca także przystępna cena oraz możliwość wyboru pomiędzy opakowaniami o gramaturze 90 g - dla prawdziwych smakoszy słodyczy oraz 30 g – jeśli mamy ochotę na małą przyjemność. Ostanie
z nich jest dystrybuowane jako produkt impulsowy. Elegancka szata graficzna ze złoceniami przyciąga uwagę klientów. Moda na czekoladę gorzką oraz wzrastająca świadomość bogactwa wartości odżywczych w niej zwartych sprawia zaś, że Klasyczna Gorzka Nadziewana zyskuje coraz większe grono swoich wielbicieli. Dowodem tego jest prestiżowy tytuł Produktu Roku 2007.
Linia Klasyczna Gorzka Nadziewna marki Goplana :
• Klasyczna Gorzka Marcepanowa 90g
• Klasyczna Gorzka Karmelowa 90g
• Klasyczna Gorzka Cafe Creme 90
• Klasyczna Gorzka Marcepanowa 30g
• Klasyczna Gorzka Karmelowa 30g
• Klasyczna Gorzka Cafe Creme 30
Średnia cena detaliczna czekolady gorzkiej kształtuje się na poziomie 2,20 zł
Producent: Jutrzenka: www.jutrzenka.com.pl
tagi: Goplana,Produkt Roku,Nagroda,Czekolady,czekolada ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...