„Stoisko firmy SERTOP było licznie odwiedzane przez stałych i nowych kontrahentów, co pozwoliło nam na pozyskanie wielu nowych partnerów handlowych, rokujących pozytywnie na przyszłość” – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem SERTOP Sp. z o.o. – „Dużym powodzeniem cieszyły się degustacje wyrobów firmy: odwiedzający mieli okazję spróbować sztandarowych produktów firmy oraz nowego serka topionego Oscar, przeznaczonego przede wszystkim dla najmłodszych konsumentów.”
tagi: SERTOP ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...