Szansa na ten cenny upominek jest wielka - akcja rozpoczyna się w maju i potrwa przez dziesięć weekendów w okresie letnim
w wybranych sieciach handlowych. Do zakupu zachęcać będą hostessy, informacja o promocji pojawi się na plakatach w miejscach sprzedaży. Za koncepcję kreatywną promocji odpowiada agencja Euro RSCG 4D.
Akcja skierowana jest do konsumentów lodów familijnych, którzy uwielbiają delektować się lodowymi przysmakami w gronie najbliższych. Kremowa konsystencja lodów
La Cremeria i ich niezwykły, oryginalny prezent dodadzą blasku wspólnie spędzanym chwilom.
Szczegóły promocji już wkrótce na www.lody.nestle.pl
tagi: nestle,lody ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...