Szansa na ten cenny upominek jest wielka - akcja rozpoczyna się w maju i potrwa przez dziesięć weekendów w okresie letnim
w wybranych sieciach handlowych. Do zakupu zachęcać będą hostessy, informacja o promocji pojawi się na plakatach w miejscach sprzedaży. Za koncepcję kreatywną promocji odpowiada agencja Euro RSCG 4D.
Akcja skierowana jest do konsumentów lodów familijnych, którzy uwielbiają delektować się lodowymi przysmakami w gronie najbliższych. Kremowa konsystencja lodów
La Cremeria i ich niezwykły, oryginalny prezent dodadzą blasku wspólnie spędzanym chwilom.
Szczegóły promocji już wkrótce na www.lody.nestle.pl
tagi: nestle,lody ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....