ZPC Bałtyk to bogactwo asortymentu – w ofercie posiadacie Państwo czekolady, bombonierki, galaretki w czekoladzie – w niewielkich palcówkach detalicznych nie sposób umieścić pełną ofertę, które produkty są tymi topowymi, o których detaliści powinni pamiętać komponując sklepową półkę?
Naszymi hitami są Fantazja Deserowa i Fantazja Mleczna – mieszanki cukierków czekoladowych w formie mini pralinek, o wysokiej zawartości czekolady. Kolejnym hitem jest rodzina czekolad nadziewanych 150 g w siedmiu wyjątkowych smakach: Truskawaka, Mintu, Marzipan, Whisky & Coffe, Amaretto, Malibo, Advocato. W naszych czekoladach nadzienie jest zamknięte w 12 wypukłych kostkach. Ta cecha jest szczególnie ceniona przez klientów. Następny topowy produkt to Likworki gdańskie - mieszanka cukierków, z płynnym alkoholizowanym nadzieniem (brandy, żubrówka i żurawinówka), zamkniętym w cukrowej skorupce otoczonej czekoladą marki Bałtyk. Na koniec pozycja obowiązkowa, każdego sklepu to nasze lizaki w kształcie serca: Cmok, One Cola, Buziakowe Zoo. Produkt o charakterze impulsowym, w opakowaniach przystosowanych do sprzedaży w obrębie stanowisk kasowych.
2013 to okrągły jubileusz dla ZPC Bałtyk, czy planujecie to uczcić w jakiś szczególny sposób?
Tak, bieżący rok to nasz 90-lecie. W Gdańsku w latach 20-tych XX wieku funkcjonowały trzy fabryki produkujące słodycze: Anglas, Kosma oraz Baltic. Obecny ZPC Bałtyk to spadkobierca tych tradycji. Co ciekawe, nasza fabryka znajduje się dokładnie w tym samym miejscu co przed 90 laty. Okrągły jubileusz planujemy obejść hucznie, trwają już nad tym prace, nie chciałbym zdradzać teraz zbyt wielu szczegółów.
Jakie nowości rynkowe pojawią się w Waszej ofercie w ciągu najbliższych miesięcy?
Nasza propozycje na 2013 to nowa, odświeżona linia galaretek Fantazja o smakach: wiśnia, czarna porzeczka, pomarańcza i ananas. Nasze cukierki urosły i otrzymały nową atrakcyjną szatę graficzną. Uzupełnieniem mieszanki jest Jollo – niskokaloryczny, impulsowy batonik w formie galaretki o smaku pomarańczy i ananasa , idealny na nadchodzący sezon wiosna/lato.
tagi: Trzy pytania do... , Konrad Mickiewicz , Bomilla , Bałtyk ,
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...