ZPC Bałtyk to bogactwo asortymentu – w ofercie posiadacie Państwo czekolady, bombonierki, galaretki w czekoladzie – w niewielkich palcówkach detalicznych nie sposób umieścić pełną ofertę, które produkty są tymi topowymi, o których detaliści powinni pamiętać komponując sklepową półkę?
Naszymi hitami są Fantazja Deserowa i Fantazja Mleczna – mieszanki cukierków czekoladowych w formie mini pralinek, o wysokiej zawartości czekolady. Kolejnym hitem jest rodzina czekolad nadziewanych 150 g w siedmiu wyjątkowych smakach: Truskawaka, Mintu, Marzipan, Whisky & Coffe, Amaretto, Malibo, Advocato. W naszych czekoladach nadzienie jest zamknięte w 12 wypukłych kostkach. Ta cecha jest szczególnie ceniona przez klientów. Następny topowy produkt to Likworki gdańskie - mieszanka cukierków, z płynnym alkoholizowanym nadzieniem (brandy, żubrówka i żurawinówka), zamkniętym w cukrowej skorupce otoczonej czekoladą marki Bałtyk. Na koniec pozycja obowiązkowa, każdego sklepu to nasze lizaki w kształcie serca: Cmok, One Cola, Buziakowe Zoo. Produkt o charakterze impulsowym, w opakowaniach przystosowanych do sprzedaży w obrębie stanowisk kasowych.
2013 to okrągły jubileusz dla ZPC Bałtyk, czy planujecie to uczcić w jakiś szczególny sposób?
Tak, bieżący rok to nasz 90-lecie. W Gdańsku w latach 20-tych XX wieku funkcjonowały trzy fabryki produkujące słodycze: Anglas, Kosma oraz Baltic. Obecny ZPC Bałtyk to spadkobierca tych tradycji. Co ciekawe, nasza fabryka znajduje się dokładnie w tym samym miejscu co przed 90 laty. Okrągły jubileusz planujemy obejść hucznie, trwają już nad tym prace, nie chciałbym zdradzać teraz zbyt wielu szczegółów.
Jakie nowości rynkowe pojawią się w Waszej ofercie w ciągu najbliższych miesięcy?
Nasza propozycje na 2013 to nowa, odświeżona linia galaretek Fantazja o smakach: wiśnia, czarna porzeczka, pomarańcza i ananas. Nasze cukierki urosły i otrzymały nową atrakcyjną szatę graficzną. Uzupełnieniem mieszanki jest Jollo – niskokaloryczny, impulsowy batonik w formie galaretki o smaku pomarańczy i ananasa , idealny na nadchodzący sezon wiosna/lato.
tagi: Trzy pytania do... , Konrad Mickiewicz , Bomilla , Bałtyk ,
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to prestiżowy konkurs...
Jak połączyć nowe technologie z relatywnie tradycyjną...
"Katalizatorem innowacji są zmiany klimatyczne" –...
Zawieszono ponad 282 tys....
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...