Znamy już nowego menedżera ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. Na początku lutego w wyniku procesu rekrutacji zewnętrznej stanowisko to objęła Aleksandra Zarychta, dołączając tym samym do zespołu Komunikacji i Serwisu Marketingowego kierowanego przez Marka Wziątka. Aleksandra Zarychta w ostatnim okresie współpracowała z grupą Havas PR Warsaw i była odpowiedzialna za kreowanie wizerunku marki Samsung. W latach 2008–2012 pracowała na stanowisku communication managera w Red Bull. Wcześniej związana była m.in. z Edelman Polska i Euro RSCG Sensors, gdzie odpowiadała za działania public relations marek z segmentu FMCG: Absolut Vodka, Nestle, czy marki Pilsner Urquell należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Aleksandra Zarychta zastąpiła Tomasza Kantona, który objął stanowisko menedżera ds. planowania i budżetowania w Zespole strategii portfela i planowania. Jego nowe obowiązki obejmują między innymi zarządzanie procesem IAP (Integrated Activation Planning, tj. zintegrowanego planowania aktywacji) oraz QBR (Quarterly Business Reviews, tj. kwartalnych przeglądów biznesu).
tagi: Kompania Piwowarska , KP , Aleksandra Zarychta ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...