Globol Polska zakończył proces wyboru strategicznego inwestora i partnera. Została nim rosyjska firma UPECO, która od 17 lat tworzy i rozwija własne marki. UPECO zajmuje wiodącą pozycję w kategorii środków owadobójczych i odstraszających z markami Raptor i Gardex, w środkach do pielęgnacji obuwia z marka Salton, w asortymencie znajdują się także odświeżacze powietrza Deliss i Breesal oraz artykuły piknikowe Forester.
Inwestycja w Globol Polska jest pierwszym krokiem budującym pozycję grupy w Unii Europejskiej. Polska stanie się centralnym punktem operacji UPECO w UE, a głównym celem Globol Polska będzie dalsze, znaczące umocnienie pozycji rynkowej marek własnych Expel i Kalkoff zarówno w kraju, jak i za granicą. Globol wprowadzi również do sprzedaży na polskim rynku produkty, które znajdują się w ofercie UPECO jak Salton i Forester. Klienci i partnerzy Globol Polska mogą być więc pewni, że firma będzie się dalej rozwijała, a dzięki temu, że stała się częścią mocnej, stabilnej grupy, znacząco umocni swoją pozycję na rynku oraz przyspieszy swój rozwój.
UPECO planuje znacznie wzmocnić obecny zespół sprzedaży Globol Polska, a także aktywnie wspierać marketingowo kluczowe marki. Znaczącym wsparciem, także w mediach, w bieżącym roku zostaną objęte zwłaszcza dwie – środki owadobójcze Expel oraz – nowość na polskim rynku - środki do pielęgnacji obuwia Salton, które reklamowane będą w TV. Działania te powinny doprowadzić do znaczącego polepszenia dystrybucji, zwiększenia sprzedaży oraz udziałów rynkowych.
Zwiększenie sprzedaży produktów Expel będzie miało pozytywny wpływ na rozwój biznesu i ilość miejsc pracy u naszych polskich producentów. Spodziewane jest również zwiększenie zatrudnienia w polskim zespole Globol Polska, co dodatkowo wpływa na pozytywny odbiór procesu łączenia się firm.
Poza spójnością strategiczną, stabilnością i możliwością znaczącego przyspieszenia rozwoju, Globol i UPECO łączą także identyczne wartości i kultura organizacyjna. Obie firmy starają się budować przejrzyste, otwarte i długofalowe relacje ze swoimi partnerami biznesowymi. Integracja dotychczasowych zespołów obu firm następuje szybko i harmonijnie a połączenie doświadczenia i pozycji rynkowej Globol Polska z doświadczeniem, siłą i nowymi produktami UPECO kreśli przed nową strukturą perspektywę dynamicznego rozwoju.
tagi: Globol Polska , UPECO , chemia gospodarcza ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...