Kampania jest kontynuacją humorystycznej, animowanej historii sympatycznej Żabki, prowadzącej sklep na bajecznej polanie. Życie znanych już mieszkańców (Ślimaka, Świetlika czy Pająka) zelektryzuje nowa postać – charyzmatyczny i tajemniczy Łowca Promocji, który będzie „łowił” produkty w najlepszych cenach w sklepie.
„Łowca Promocji - nowa postać kampanii – będzie wskazywał na atuty sieci Żabka oferującej najlepsze promocyjne produkty na rynku. W najbliższych miesiącach klienci będą mogli go poznać w kilku różnych spotach reklamowych, w kluczowych mediach oraz materiałach POS w sklepach” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor Marketingu i Public Relations.
Kampania w mediach obejmuje reklamę telewizyjną (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), reklamę radiową (m.in. RMF FM, Radio ZET), działania w Internecie oraz wsparcie BTL.
tagi: Łowca Promocji , Żabka ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...