„Marka Beef Master jest stosunkowo młoda - mówi Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki. – Jesteśmy na rynku dopiero od kliku miesięcy, ale ten okres pozwolił nam dość dobrze zaobserwować rozmiar zapotrzebowania na wołowinę selekcjonowaną wśród polskich konsumentów i restauratorów. Aktualne wyniki sprzedaży najdobitniej świadczą o tym, że wprowadzenie marki Beef Master do sklepów było dobrym posunięciem” – mówi Marek Ściślak.
Na najbliższy czas ZPM Biernacki zaplanował działania mające na celu zwiększenie dostępności produktów w kolejnych sieciach handlu nowoczesnego. Aktualnie produkty Beef Master znajdują się w sieciach takich jak: LIDL, KAUFLAND, ALDI, SELGROS.
tagi: ZPM Biernacki , Beef Master , sprzedaż , wyniki , wzrost ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...