Konferencja była okazją do zaprezentowania produktu, którym NIVEA stworzyła nowy segment na rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Nowość stanowi odpowiedź na bardzo ważne potrzeby współczesnych kobiet, o których opowiadał specjalnie zaproszony na wydarzenie socjolog p. Krzysztof Martyniak. Formuła nowej linii produktów do pielęgnacji ciała została opracowana w taki sposób, aby zapewnić nawilżenie oraz uczucie jedwabistej miękkiej skóry – o czym goście mogli dowiedzieć się słuchając prezentacji Jakub Kessler Brand Manager NIVEA.
Koncept produktu sprawia, że daje on przyjemność podczas stosowania oraz gwarantuje szybką aplikację i wchłanianie. Używając nowości NIVEA od dziś kobiety mogą zaoszczędzić cztery minuty każdego dnia, co w skali roku daje 24 h. W ten sposób zyskują, dzień tylko dla siebie, który mogą przeznaczyć dla siebie i na własne przyjemności.
Dlatego też, po części oficjalnej NIVEA zaprosiła na Dzień Przyjemności od NIVEA do Ce-Ce SPA, w trakcie którego goście mogli doświadczyć na własnej skórze efektów działania produktu.
tagi: NIVEA , balsam do ciała pod prysznic ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...