Czy oferty sprzedaży energii elektrycznej dostępne na naszym rynku w szczególny sposób uwzględniają specyfikę sklepów spożywczych/ hurtowni? W jaki sposób? Czy firma posiada taką ofertę?
„Energia dla Firm” od ponad dwóch lat jest prekursorem w dziedzinie innowacyjnych ofert dla małego oraz średniego biznesu. W obecnej sytuacji, gdzie obniżanie kosztów funkcjonowania firmy ma szczególne znaczenie, nasza propozycja nazwana „Gwarancją Stałej Ceny” jest ofertą, która może pomóc przedsiębiorcom w zarządzaniu kosztami. Stabilność i przewidywalność to jej najważniejsze atrybuty. Dla przedsiębiorstw, które oczekują spadków cen energii proponujemy „Gwarancję Najniższej Ceny” – ofertę pozwalającą klientowi uzyskać zawsze najniższą cenę na rynku. Zasada działania tego produktu jest bardzo prosta: obniżamy klientowi cenę energii, ale jeśli klient znajdzie na rynku i przedstawi nam tańszą ofertę, jesteśmy zobowiązani ją wyrównać. Nasi eksperci doradzą i pomogą w wybraniu optymalnej propozycji.
Ile można zaoszczędzić na comiesięcznych rachunkach za prąd?
Proponujemy i wskazujemy kilka możliwości oszczędzania, między innymi na podstawie zmiany taryfy, badania efektywności energetycznej, kompensacji mocy biernej, czy obniżeniu ceny za energię elektryczną czynną. Efekt? Klient może zaoszczędzić nawet do 30% rocznie.
Najczęstsze zmiany, które rekomendują Państwo firmom z tego sektora. Jakie dają efekty?
Zadaniem ekspertów naszej firmy jest doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów energii u poszczególnych klientów. W wielu sklepach spożywczych i hurtowniach spotkamy się np. z ponoszeniem dodatkowych opłat za tzw. moc bierną, których można uniknąć instalując dodatkową baterię kompensacji mocy biernej. To wiąże się z dodatkowym kosztem – inwestycją, która jednak zwraca się zwykle w okresie roku. Potem rachunki za prąd mogą być znacznie mniejsze a oszczędności sięgają od kilkuset do dwóch tysięcy złotych miesięcznie. Nie ma jednego przepisu na zakup energii dla danej firmy, a dysponując odpowiednimi narzędziami jesteśmy w stanie bardzo dobrze dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. W tym celu przeprowadzamy np. audyt energetyczny wskazujący m.in. możliwości optymalizacji zużycia energii elektrycznej.
tagi: Roman Chryczyk , Energia Dla Firm ,
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to prestiżowy konkurs...
Jak połączyć nowe technologie z relatywnie tradycyjną...
"Katalizatorem innowacji są zmiany klimatyczne" –...
Branża piwowarska w Europie to 2 miliony miejsc pracy i 40 mld...
Amazon świętuje 10-lecie działalności w Polsce, której...
Zawieszono ponad 282 tys....
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...