Czy oferty sprzedaży energii elektrycznej dostępne na naszym rynku w szczególny sposób uwzględniają specyfikę sklepów spożywczych/ hurtowni? W jaki sposób? Czy firma posiada taką ofertę?
„Energia dla Firm” od ponad dwóch lat jest prekursorem w dziedzinie innowacyjnych ofert dla małego oraz średniego biznesu. W obecnej sytuacji, gdzie obniżanie kosztów funkcjonowania firmy ma szczególne znaczenie, nasza propozycja nazwana „Gwarancją Stałej Ceny” jest ofertą, która może pomóc przedsiębiorcom w zarządzaniu kosztami. Stabilność i przewidywalność to jej najważniejsze atrybuty. Dla przedsiębiorstw, które oczekują spadków cen energii proponujemy „Gwarancję Najniższej Ceny” – ofertę pozwalającą klientowi uzyskać zawsze najniższą cenę na rynku. Zasada działania tego produktu jest bardzo prosta: obniżamy klientowi cenę energii, ale jeśli klient znajdzie na rynku i przedstawi nam tańszą ofertę, jesteśmy zobowiązani ją wyrównać. Nasi eksperci doradzą i pomogą w wybraniu optymalnej propozycji.
Ile można zaoszczędzić na comiesięcznych rachunkach za prąd?
Proponujemy i wskazujemy kilka możliwości oszczędzania, między innymi na podstawie zmiany taryfy, badania efektywności energetycznej, kompensacji mocy biernej, czy obniżeniu ceny za energię elektryczną czynną. Efekt? Klient może zaoszczędzić nawet do 30% rocznie.
Najczęstsze zmiany, które rekomendują Państwo firmom z tego sektora. Jakie dają efekty?
Zadaniem ekspertów naszej firmy jest doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów energii u poszczególnych klientów. W wielu sklepach spożywczych i hurtowniach spotkamy się np. z ponoszeniem dodatkowych opłat za tzw. moc bierną, których można uniknąć instalując dodatkową baterię kompensacji mocy biernej. To wiąże się z dodatkowym kosztem – inwestycją, która jednak zwraca się zwykle w okresie roku. Potem rachunki za prąd mogą być znacznie mniejsze a oszczędności sięgają od kilkuset do dwóch tysięcy złotych miesięcznie. Nie ma jednego przepisu na zakup energii dla danej firmy, a dysponując odpowiednimi narzędziami jesteśmy w stanie bardzo dobrze dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. W tym celu przeprowadzamy np. audyt energetyczny wskazujący m.in. możliwości optymalizacji zużycia energii elektrycznej.
tagi: Roman Chryczyk , Energia Dla Firm ,
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Rolnicy w Brukseli domagają się silnej WPR i sprawiedliwego handluW Brukseli odbyło się spotkanie przed szczytem Rady...
Coraz więcej emerytów pracujeWydłużenie aktywności zawodowej przekłada się na wyższe...
Otwarcia firm nadal przeważają nad zamknięciami, nawet mimo niewielkiego spadku rdr.W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 r. do CEIDG...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...