Poprzednie edycje międzynarodowego konkursu Built to Survive udowodniły, że niezniszczalne latarki VARTA z serii Indestructible sprostają niemal każdemu ekstremalnemu zadaniu i pomysłowi użytkownika. Zwycięzca ubiegłorocznej edycji konkursu – student Politechniki Wrocławskiej – wystrzelił ją z działa, umieścił w metalowej puszcze razem z ponad pół tysiącem petard, które chwilę później eksplodowały, a następnie zafundował jej kilkuminutową kąpiel w suchym lodzie o temperaturze minus 80 stopni Celsjusza. Żaden z testów nie wpłynął na jakość działania urządzenia, a jego wideorelacja z widowiskowym testem latarki okazała się najpopularniejsza spośród ponad 40 zgłoszeń z całej Europy.
Zarejestruj się, przetestuj i wygraj!
Czy zwycięzcą tegorocznej edycji Built to Survive też zostanie Polak? Przekonamy się pod koniec stycznia 2014, podczas ogłoszenia wyników. Jednak już teraz można rejestrować się na stronie www.built-to-survive.com, gdzie rozlosowanych zostanie 150 niezniszczalnych latarek, które ułatwią wzięcie udziału w konkursie. Ale niezależnie od wyniku losowania, każdy może zgłosić się do zabawy, wysyłając własny film z testu latarki! Zgłoszenia można zamieszczać na stronie od początku września do końca listopada 2013.
W grudniu 2013 na stronie www.built-to-survive.com ruszy otwarte głosowanie na najlepszy film z testu latarki. Wideorelacja, która otrzyma najwięcej głosów wygrywa, a jej autor zabierze do domu nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 euro. Twórcy filmów, które zajmą drugie i trzecie miejsce otrzymają odpowiednio 2 000 i 1 000 euro. Dodatkowo jury składające się z ekspertów nagrodzi autora testu, który uzna za najbardziej zwariowany - nagrodą w wysokości 2 000 euro. Wreszcie każdy, komu nie uda się wygrać jednej ze 150 darmowych latarek i użyje swojej własnej latarki niezniszczalnej do testu, otrzyma nową latarkę w zastępstwie, po przesłaniu swojego filmu.
Niezniszczalne latarki VARTA są dostępne w cenach sugerowanych już od ok. 60 zł i posiadają 3-letnią gwarancję. Po więcej informacji odwiedź www.built-to-survive.com, www.varta-consumer.pl, lub oficjalny profil na Facebooku: www.facebook.com/VARTA.Consumer
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...