Musztardy w nowych słoiczkach pojawiły się na rynku z początkiem sierpnia. Kształt opakowań oraz szata graficzna etykiet nawiązuje do przedwojennych wyrobów. Zmiana wizerunku ma na celu podkreślenie przeszło 80-cio letniej tradycji tych produktów oraz ich niezmienną od lat, najwyższą jakość.
Spot reklamowy zostanie wyemitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych. Kampania prowadzona będzie także w serwisach online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach pojawią się plakaty promocyjne (tzw. „outdoor”). Całość uzupełnią materiały POS oraz działania PR.
tagi: Majonez Kielecki , Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” , Musztarda Kielecka , musztarda ,
Polska Izba Handlu apeluje o niepodejmowanie decyzji, które...
Historia Toruńskich Piwnic Win VINPOL mogłaby posłużyć za...
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...