Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Bo najważniejsze są emocje! Rusza nowa kampania piwa Tyskie
Bo najważniejsze są emocje! Rusza nowa kampania piwa Tyskie
Poniedziałek, 24 sierpnia 2015
Już wkrótce Tyskie dostarczy Polakom wielu sportowych emocji i miliony tematów do rozmów. Właśnie rozpoczyna się nowa kampania, która w dowcipny sposób komunikuje działania Tyskiego i przypomina, jak ważny dla mężczyzn jest sport.
Tyskie organizuje dedykowane akcje z 35 klubami z całej Polski. W zamian za zebrane przez kibiców kapsle po piwie, Tyskie udzieli im dodatkowego wsparcia. Cele akcji zostały ustalone z każdym klubem indywidualnie. Fani lokalnego sportu zbierają zatem kapsle na oprawy meczowe, doposażenie drużyny czy remonty stadionów. – Zależało nam aby odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby drużyn. Dlatego nie zaproponowaliśmy celu akcji, ale zapytaliśmy o niego same kluby, które najlepiej wiedzą czego potrzebują – mówi Joanna Deinrych, Młodszy Menadżer ds. Zarządzania Marką Tyskie. Akcja trwać będzie do końca października, w tym czasie kibice mogą wrzucać kapsle do specjalnych urn, które znajdują się w sklepach. Przed stadionem każdego z klubów, który dołączył do akcji, stanie także jedna, duża urna - to tam odbędzie się wielkie liczenie kapsli.
– Siła tegorocznych działań oraz kampanii wynika głównie z dużego zaangażowania kibiców i miłośników piwa na poziomie lokalnym. W każdym mieście prowadzimy nieco inne działania, dostosowane do charakteru oraz potrzeb jego mieszkańców. Wspólnie z klubami organizujemy spotkania kibiców z zawodnikami, które wywołują wiele pozytywnych emocji. Wierzymy, że dzięki temu nasze działania są prawdziwe i spotkają się z pozytywnym przyjęciem – mówi Aleksandra Zarychta - kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.
W najnowszym spocie, którego premierę zaplanowano na 20 sierpnia, widzimy grupę nieco znudzonych mężczyzn, którzy z całą pewnością nie należą do mistrzów konwersacji. Na szczęście jest sport! Dlatego też Tyskie z dumą wspiera kilkadziesiąt inicjatyw i miliony rozmów o sporcie. Oprócz dwóch spotów, kampania promująca tegoroczne inicjatywy piwa Tyskie obejmuje także działania w Internecie oraz billboardy, których kreacja podporządkowana jest działaniom Tyskiego w danym mieście. Akcja trwać będzie do końca października.
Za kreację spotu oraz działania digital odpowiada agencja Saatchi&Saatchi, reżyserię DOCTER TWINS (Jason & Matt Docter). Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe ZTUDIO, a postprodukcją Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.