Każdego dnia, aż do końca września, Lewiatan będzie co najmniej raz obecny przy takich „topowych” formatach, jak Wiadomości, Teleexpress, Familiada, Pogoda, The Voice of Poland oraz różnorodnych serialach w tym Klan, Barwy Szczęścia, M jak Miłość… Do tego dojdzie szereg innych emisji, których łącznie będzie ponad 3.000!!!
źródło: lewiatan.pl
tagi: Lewiatan , telewizja , kampania reklamowa ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...