Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Coca-Cola zaskakuje nową etykietą, zapraszającą na wspólny posiłek
Coca-Cola zaskakuje nową etykietą, zapraszającą na wspólny posiłek
Poniedziałek, 18 lipca 2016
Na rodzinnych opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z przestrzenią, którą konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill. Poprzez etykiety marka daje konsumentom narzędzie do kreatywnej zabawy w duchu przesłania, że „Razem smakuje lepiej”. W ramach prowadzonej komunikacji Coca-Cola przypomina konsumentom o wartości wspólnie spędzonego czasu z najbliższymi.
W ramach akcji „Razem smakuje lepiej” postanowiliśmy pomóc konsumentom w zebraniu bliskich przy stole, czy grillu. Wierzymy, że wystarczy niewiele, aby móc spotkać się z najbliższymi, a zaproszenie na posiłek nie musi wiązać się wyłącznie z uroczystymi okazjami. Tak pojawił się pomysł na specjalne etykiety, które każdy z nas może wypełnić w osobisty sposób i tym samym zorganizować codzienne spotkanie najbliższym, ciesząc się smakiem orzeźwiającej Coca-Cola – tłumaczy Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Butelki Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero ze specjalnymi etykietami w opakowaniach 1,5l i 2l są dostępne w sprzedaży od pierwszych dni lipca do końca października. Ich projekt umożliwia konsumentom dopisanie flamastrem własnego tekstu do zdania „Zapraszam na wspólny posiłek” oraz odznaczenie właściwej kategorii posiłku, na który chcemy zaprosić rodzinę lub przyjaciół; obiadu albo grilla.
Etykiety stały się także inspiracją do konkursu konsumenckiego. Każdy, kto zakupi limitowaną butelkę Coca-Cola, napisze swoją dedykację na butelce, zrobi zdjęcie i opublikuje je z #RazemSmakujeLepiej na swoim kanale Instagram lub pod konkursowym postem marki Coca-Cola na profilu Facebook, ma szansę zdobyć atrakcyjne nagrody od marki. Przez 8 tygodni (od 20.07. do 03.08.) Coca-Cola nagrodzi najlepsze zdjęcia atrakcyjnymi zestawami, w tym: grillami, akcesoriami grillowymi, koszami piknikowymi oraz lodówkami turystycznymi wypełnionymi orzeźwiającą Coca-Cola.
Specjalne opakowania Coca-Cola są częścią całorocznej strategii marketingowej marki „Razem smakuje lepiej”. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, działania PR, aktywności w blogosferze oraz w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.
Za projekt opakowania odpowiadają agencje McCann, Fortis i Schawk, kreację materiałów video przygotował McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreację materiałów POP przygotowała agencja Fortis.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.